Wat zal ik doen

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Lientje, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Mijn schoonmoeder past nu 1/2 dag in de week op ons dochtertje, daarnaast gaat ze 1 dag in de week naar KDV. Mijn schoonmoeder zou graag meer oppassen, maar ik twijfel. Niet dat ik haar niet meer naar mijn schoonmoeder wil brengen, maar gewoon omdat ze op het KDV andere kindjes ziet en bij oma dus niet.

    Een bijkomend probleem is dat ik slaande ruzie heb met een van de moeders daar. Zij brengt haar kinderen daar al een paar jaar de hele week, dus ik ben een beetje bang dat dat ook elke keer een drama gaat worden, en dat ons dochtertje daar de dupe van gaat worden. Daarom denk ik erover de opvang dus te stoppen.

    Ik vraag me dus eigenlijk af of het voor haar sociale ontwikkeling kwaad zou kunnen als ik haar pas op haar tweede naar de peuterspeelzaal breng, en daarvoor alleen naar oma.
     
  2. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Pas op peuterleeftijd naar de psz kan absoluut geen kwaad hoor! De kinderen van moeders die niet werken (ik bijvoorbeeld :)) gaan ook pas met 2 of 3 jaar naar de peuterspeelzaal.

    Als jij het geen probleem vindt als je schoonmoeder 1 1/2 dag op gaat passen zou ik daarvoor kiezen.
     
  3. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb opgezegd, dus ons meisje gaat binnenkort naar oma
     

Deel Deze Pagina