Bestaat er een kans?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sannie92, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb een vraagje, op 16 oktober heb ik helaas een miskraam gehad, daarna herhaalde echo's en uiteindelijk baarmoeder goed schoon. Helaas heb ik tussendoor niet meer getest, dit eigenlijk omdat ik er niet mee bezig wilde zijn en ook geen symptomen voelde, maar gisterenavond kreeg ik weer zere borsten en meer afscheiding, ik dacht ga toch eens kijken en kreeg dit als resultaat.

Weet gewoon even niet meer wat je wel en niet kunt verwachten. Neem zelf aan dat het veel te vroeg is voor een nieuwe zwangerschap maar mijn toch vraag ik mezelf dan af, waarom weer meer kwaaltjes?

Groetjes Sannie

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

het zou wel heel snel zijn als je weer zwanger zou zijn. Dan zou het betenen dat je vrij snel na de miskraam al een eisprong gehad hebt. Het kan natuurlijk, maar aannemelijker is het dat de test positief uitslaat omdat er nog wat HCG in je lichaam aanwezig is van de miskraam. Het kan namelijk wel een paar weken duren voor het verdwenen is. Maar merk je dat je symptomen aanhouden, dan zou ik je adviseren over een aantal dagen nog eens te testen. Wordt de streep duidelijker zichtbaar, wat meestal betekent dat het HCG toeneemt, dan is er zeker een kans aanwezig dat je zwanger bent. Ik ben benieuwd! Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina