teruggeven met golven van melk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mamabeer, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen...Ryan is nu al 3 dagen achtermekaar alle voeding terug aan het geven en dat gebeurdt dan niet met kleine beetjes echt met golven die soms een meter ver neer komen.en vaak zelfs ook nog door z´n neus komt het naar buiten en ik zie zelf dat er echt het meeste van de fles naar buiten komt.

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Je vraag staat bij het gedeelte bv maar in je berichtje lees ik dat je de fles geeft.
    Geeft je altijd de fles of heb je Ryan ook wel aan de borst ?

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

Bedoelt ze misschien afgekolfte melk? (al lijkt me dan sterk met 3 weken)

Ik zou toch even langs de huisarts gaan. Misschien reflux?

4. mel1977

mel1977 Actief lid

Even langs de huisarts gaan!
    Sam heeft dit ook gedaan en wij zijn uiteindelijk bij de kinderarts beland, maar gelukkig was er niets aan de hand. (ik "overdreef" een beetje met het voeden op verzoek, meneer zat gewoon steeds te vol)

Hou je ons op de hoogte?

Succes ermee.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik typ dit even namens Mamabeer, maar Ryan is zondag opgenomen in het zkh. Er is een verdikking tussen de maag en darmdoorgang. Eerst was het even afwachten hoe het zal verlopen, maar de verdikking is ondertussen zo erg dat er geen voeding meer doorheen kan. Hij is gisteren overgeplaatst naar Maastricht met de ambulance en word vandaag nog geopereerd...

En ze geeft idd volledige borstvoeding, typfoutje in haar eerste bericht...

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik typ dit even namens Mamabeer, maar Ryan is zondag opgenomen in het zkh. Er is een verdikking tussen de maag en darmdoorgang. Eerst was het even afwachten hoe het zal verlopen, maar de verdikking is ondertussen zo erg dat er geen voeding meer doorheen kan. Hij is gisteren overgeplaatst naar Maastricht met de ambulance en word vandaag nog geopereerd...

En ze geeft idd volledige borstvoeding, typfoutje in haar eerste bericht...

7. Female

Female Niet meer actief

@ Minimuisje; bedankt voor het op de hoogte houden ;)

@ Mamabeer; wat vervelend, je zult wel erg geschrokken zijn.
    Heel veel succes en sterkte!

8. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeetje MamaBeer, wat erg! Ik hoop dat het snel allemaal goed gaat met jullie mannetje!

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik hoop dat Ryan de operatie goed heeft doorstaan dat hij snel mag opknappen en weer naar huis mag naar zijn vader en moeder.

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jeetje zeg dat is nogal wat, maar wel heel goed dat het toch nog redelijk snel ontdekt is....

wens haar veel sterkte en beterschap met de kleine in ieder geval..

gr.smoekie

niet om het een of ander, maar waarom zou het niet kunnen (afgekolfde melk met 3 wkn?)

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jeetje zeg dat is nogal wat, maar wel heel goed dat het toch nog redelijk snel ontdekt is....

wens haar veel sterkte en beterschap met de kleine in ieder geval..

gr.smoekie

niet om het een of ander, maar waarom zou het niet kunnen (afgekolfde melk met 3 wkn?)

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Operatie van Ryan is goed gegaan! Nu nog even afwachten hoe het gaat met de voedingen, maar zodra hij een paar voedingen al binnen kan houden mag hij alweer snel lekker naar huis! :D

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gelukkig, heel veel beterschap voor kleine Ryan.

Deel Deze Pagina