Minder lang drinken?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Smeetje, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Onze dochter is nu bijna 12 weken, sinds een paar dagen heb ik het idee dat ze mijn borst in ong. 10 minuten leeg drinkt ipv normaal wel 20 minuten. Kan het zijn dat ze ineens krachtiger kan drinken? Ik merk geen verschil. Of kan het zijn dat ik ineens minder melk heb? Ik ben wel aan het afbouwen, maar dan moet er de keren dat ze de borst krijg toch wel genoeg zijn omdat ik in principe een keer heb overgeslagen toch?
    Weet het niet meer hoor....
    Ze krijgt nu de 2e en 4e voeding fles en overige 3 voedingen borstvoeding

Smeetje

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het kan allebei. Kijk naar je kind: is ze na die 10 minuten voldaan? Dan kan ze waarschijnlijk gewoon lekker snel drinken.
    Als ze niet tevreden is, dan heb je waarschijnlijk iets te snel afgebouwd (dat is al snel als ze nog zo jong zijn). Als je dan die 3 voedingen in stand wil houden kun je het beste in het weekeinde een regeldagje inlassen, lekker samen in bed, huid-op-huidcontact en op verzoek laten drinken.

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @smeetje: Marijn drink maar 5/7 minuten is is dan al verzadigd. Het kan dus. Maar het kan zeker met het afbouwen te maken hebben. Slaapt ze wel gewoon goed en voldoende plasluiers?

Deel Deze Pagina