Wie kan meedenken?!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Kellyvleugel, Oct 29, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kellyvleugel

Kellyvleugel Nieuw lid

Oct 27, 2020
    4
    0
    1
    Female
    Lieve allemaal,

Vandaag weer bij de gynaecoloog geweest. Afgelopen zondag op maandag nacht was mijn hcg 2600. Nu vandaag om 12. 45 uur was mijn hcg 4800

Op de echo maandag was een zwangerschap te zien van 5.4weken. Nu vandaag was het gemeten op 6.1 weken. Maar geen kloppend hartje.

De gynaecoloog vond ook dat het hcg niet voldoende was gestegen?

Zaterdag moet ik weer.. Is hier nog iets positiefs uit op te maken?

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik denken dat hij graag iets meer hadden gezien maar het is een redelijke verdubbeling.
    Qua meten is een hartje nu echt op de grens aan de hele vroege kant en zo afhankelijk van apparatuur en kundigheid van de echoscopist.
    Klopt de termijn met wat je verwacht?

3. Kellyvleugel

Kellyvleugel Nieuw lid

Oct 27, 2020
    4
    0
    1
    Female
    De termijn verschilt 3 dagen bij wat ik dacht..

4. paula1984

@Kellyvleugel is een echo zaterdag noodzakelijk? Uitgaande van de eerste echo met 5+4 zou je dan zaterdag 6+3 zijn? Ook dan kan het nog zijn dat je net geen hartje zit.
    Hoe moeilijk ook ik zou zelf het een week later laten doen, met reden dan moet er echt een hartje te zien zijn en weet je duidelijk waar je aan toe bent.

5. Kellyvleugel

Kellyvleugel Nieuw lid

Oct 27, 2020
    4
    0
    1
    Female
    Ik ben afgelopen zondag geopereerd omdat ze ook een eug dachten te zien. Dit konden ze tijdens de laproscopie niet zien. Ze lijken nog steeds niet zeker van hun zaak daarin..

6. paula1984

Dat maakt het een heel andere zaak natuurlijk. Hopelijk snel duidelijkheid voor je!

Share This Page