Wij zijn nadat onze oude kat een paar maanden geleden helaas een spuitje heeft moeten krijgen toch weer opzoek naar een nieuw katje. Is gewoon heel raar is huis zonder een kat als je die altijd hebt gehad. Weet dat het nog niet de tijd precies is maar er stonden een aantal adv's op marktplaats dus toch even gereageerd. Bij deze was het eigenlijk meer nieuwsgierigheid omdat t me erg opviel dat deze persoon allerlei advertentie's had met steeds n andere woonplaats. Dit kreeg ik terug: Hallo Beste, Thanks so much voor de post en belangstelling met betrekking tot de kittens we hebben en ze zijn alle 10 weken oud ... We hebben een mannelijke en een vrouwelijke kittens nu beschikbaar en ze , zeer speels lief spelen met speelgoed en kinderen, zijn ze gezondheid gegarandeerd en Onze kittens krijgen hun leeftijd passende inentingen en volledige ontworming en ze zijn van uitstekende temperament.Our katten genieten van tijd doorbrengen buiten, waarbij in de frisse lucht, spelen en kijken naar de vogels in de beschermende omgeving of in een grote doos met venster groot erkers die zij graag zonnen tegenover. Kittens worden verhoogd voeten in onze woonkamer en slaapkamer gebieden. Op deze manier krijgen zij alle speciale behandeling die een nieuwe baby verdient allereerst wil ik u laten weten dat we geven deze kittens uit, omdat mijn moeder net overleden. Ze is gevestigd in Berlijn, Duitsland en ieder van ons er nu zijn .. Ze was de eigenaar van deze leuke baby. Omdat ze nu te laat is, kunnen we niet blijven de kittens hier in deze voorwaarde want elke keer dat we ze zien, houden we aan haar te denken. Dus Wij willen krijgen ze uit tot een mooie en zorg thuis, waar ze kunnen als zodanig worden behandeld en houden ons gedateerd op maandelijkse progress.These Kittens zullen uit Berlijn, Duitsland. Want dat is zijn we net verhuisd naar. Maar als je zou kunnen komen dan hier voor de pick-up, we zullen zeer groot zijn vol, maar als je kan niet komen, kunnen we afspraken maken voor levering aan huis service en zij krijgen de kittens afgeleverd bij uw doorstep.Below zijn slechts enkele enkele vraag die wij gesteld. Waar bent u gevestigd? Heeft u kinderen? Heb je ooit zelf een huisdier gehad? Waarom dit ras van Kittens vóór? Waarom bent u geïnteresseerd in dit ras? Hoe snel moet je de kittens over? Welk geslacht bent u geïnteresseerd in? Sorry voor al de vraag, maar we willen gewoon zeker zijn dat de kittens zijn naar het juiste huis en ze zullen met alle liefde en aandacht die ze nodig hebben. We krijgen ze gratis uit Enige wat u hoeft alleen maar te doen, is zorgen voor de de verzendkosten bij de levering bureau en dat is alles nog steeds Indien geïnteresseerd, terug E-mail ons voor meer details van de kittens zo spoedig mogelijk. dag. hihi toch wel héél apart Liefs mij
heeeeel vaaag. Verzendkosten? Je gaat ze toch niet per post opsturen? Vaag hoor. Kan er geen kloppend verhaal van maken.
lijkt wel alfos die vertaald is in yahoo babelfisch haha volgens mij is het eigenlijk een engelse brief...en ik zou er ook niet intrappen ik vind kittens afgeven voor de deur best vreemd
Kloppen doet het idd totaal niet Ga zometeen bij die advertentie ook zeker even aangeven dat het niet klopt. Heb nog wel even teruggemaild. Ben toch eigenlijk wel heel benieuwd wat voor achterlijk verhaal ze er van gaan maken. Lijkt me toch sterk dat mensen hier in gaan trappen hihi Liefs mij
Hier word voor gewaarschuwd al op mp, zijn eerst alleen honden die aangeboden en nu dus ook katten. Ze staan er vaker gratis op, daarna krijg je een vage email zowel half nederlands als half engels en betaal je alleen de transportkosten die je van te voren over moeten maken. Je raad het al, nooit geen kitten. Zijn vooral uit Kameroen etc bezig....
Ja, dit zijn inderdaad oplichters die vanuit het buitenland proberen geld te verdienen. Maf genoeg lukt het ze nog ook. Even melden bij mp.
Dit zijn oplichters! Zoals hierboven al genoemd is proberen ze geld vanuit het buitenland te krijgen...en die kittens krijg je nooit hoor!
Dit is inderdaad gewoon een Engelse brief geweest die ze met behulp van een vertaalsite hebben vertaald! Dat er nog mensen zijn die hier intrappen!! Ongelofelijk!
niet in trappen, er zijn heel veel van deze advertenties op marktplaats, niet alleen met dieren. oplichters uiteraard
Wow, dat is inderdaad wel heel apart ja Echt niet vertrouwen hoor! Ik heb ook 2 super lieve kittens ronddartelen hier De een heb ik in de buurt van de vogeltjesmarkt in Antwerpen gehaald (ze was zoooo mooi, moest er gewoon hebben ) Gelukkig was ze een supergezond poesje volgens de dierenarts dus ik heb gelukkig niet zo'n eng verhaal zoals je weleens hoort met dieren uit Antwerpen. De andere kitten hebben we via marktplaats gevonden, gewoon heel goed gezocht en daarna de kitten daar bekeken om haar vervolgens gelijk mee te nemen
ik heb ongeveer dezelfde reactie gekregen toen ik op zoek was naar een chihuahua pup, echt bijna identiek, de pup zou 100 kosten en zou van Kameroen komen! Ben er natuurlijk niet op ingegaan.
Ik heb ooit exact zo'n zelfde mail gehad van mensen die een engelse bulldog verkochten! Bleken zuid afrikanen te zijn , die de boel aan het oplichten waren, dus pas op!
ik kan je een adres geven van een heel goede opvang. daar zitten straks ook weer ladingen kittens die mega goed verzorgd en gesosialiseerd zijn.