Wow!!! Ongelofelijk! Hen nu al paar keer herhaling gezien (nieuws) enzo maar kippenvel! Knap hoor dat die mannen dat durven! Die eerste had het idd niet breed! Las ergens op internet dat de eerste zin van André aan de telefoon was naar zijn vrouw: hoi schat ik ben d'r! Haha geweldig! Vind het stiekum best grappig dat ik precies dezelfde achternaam heb haha en dir op diverse manieren uitgesproken te horen Enorm interressant! Ben blij dat Het redelijk goed gaat met ze!!!
Heb het net even teruggekeken en WAUWWW! Het is zo moeilijk voor te stellen dat er zo hoog boven ons ISS rondzweeft en dat daar dan mensen aan boord zijn. Ik ben megatrots dat Andre Kuipers één van die mensen daar aan boord is geweest. Een Nederlander waar we hartstikke trots op mogen zijn. Toen er werd verteld dat hij met gemengde gevoelens de Sojoez ging afkoppelen, omdat hij waarschijnlijk niet meer terug zal keren naar ISS kon ik die emotie zelf ook wel voelen. Hoe graag hij ook terug wilde naar zijn familie, hij moest daar ook iets achterlaten, iets dat niet veel met hem kunnen delen en iets wat hij waarschijnlijk ook nooit meer zal terugzien. Stiekem hoop ik dat hij nog een keer een kans zal krijgen, want ik vond het ontzettend gaaf om de afgelopen maanden zijn blogs te volgen en de foto's te zien van onze aarde. Echt onvoortelbaar dat wij rondlopen op zo'n mooie planeet!
Zo'n mooi gezicht he?! Kippenvel weer toen ik "Sterre" een Sinterklaasliedje hoorde zingen, ZO schattig . Hebben jullie ook de docu op zaterdag gezien met de rondleiding? Wellicht al eerder wel gezegd, maar niet alles gelezen, sorry.