Ik voel mezelf erg rot en verdrietig. Nadat ik weer allemaal duidelijke zwangerschapssymptomen heb gehad ben ik helaas ongesteld geworden. Nu is het zo dat ik bijna 2 maanden geleden tabletten moest inbrengen om mijn missed abortion opgang te laten komen. Nu is het ongeveer 20 dagen geleden dat ik de laatste x oud bloed heb gehad. Nu begon het vanmorgen dus weer met oud bloed en met afvegen nu duidelijk ook helderrood. Ik heb nu ook buikkrampen maar mijn ongesteldheid lijkt veel minder heftig te verlopen dan voorheen. Herkent iemand dit en was je cyclus ook rommelig en is het goed gekomen met opnieuw zwanger te worden? De angst dat ik nooit meer een eisprong krijg is bij mij erg aanwezig. Liefs Purpose X
Het duurde bij mij 3 maanden voor ik uberhaupt weer ongesteld werd. Ook een veel langere cyclus en veel minder bloedverlies bij de eerste menstruatie na de curettage die ik kreeg na de MA. Je lijf moet echt even herstellen. eerst moet het ontzwangeren en dan je cyclus weer op gang. Dat kan even duren. Sterkte.
Ik had het ook, netjes 32 dagen na de MA ongesteld. Daarna ineens niet meer, mocht toen ik een week overtijd was komen bij mijn behandelaar voor een echo. Bleek een cyste te hebben en zou nog lang niet ongesteld worden. 5 dagen daarna toch ongesteld maar ook tussendoor verloor ik steeds veel bloed. Na 3 maanden zijn we maar weer met iui begonnen zodat die hormonen de boel weer een beetje op orde brengen. Nooit meer een eisprong zal wel niet zo zijn... maar soms heeft het even tijd nodig
Ik snap mijn lijf echt niet meer. Nu na twee weken weer ongesteld. Dit betekent geen eisprong. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in mijn lijf en voel mezelf zo vreselijk. Gelukkig ga ik binnenkort naar de gyn en hoop ik meer duidelijkheid te krijgen. Hebben jullie ook erge korte cyclussen gehad en werd dit van zelf weer normaal? Ik heb zoveel behoefte aan positieve verhalen. Trek het even niet meer
Mijn cyclus werd juist veel langer. Mss moet je even gereset worden mbv kuurtje provera of primolut. Soms is dat de oplossing om de boel weer op de rit te krijgen. Even bellen met je gyn. Sterkte meis.
Dank je Panter. Pfff als ik jou onderschrift bekijk heb jij heel wat te voor duren gehad. Ik vind het zo knap als mensen zo krachtig kunnen zijn. Momenteel is dat bij mij ver te zoeken. Ik ga maandag het eens voorstellen en vragen. Thanks voor je steun. Liefs
Och lieve schat, ik ben ook een mentaal wrak geweest met regelmaat. Dat is heel normaal. Wat betreft je angst dat je onvruchtbaar bent geworden kan ik je gerust stellen hoor. Je cyclus is gewoon helemaal van slag, en dat komt echt wel weer goed. Ik zou gewoon een kuurtje provera voorstellen om de boel te resetten.