Bh tijdens zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rebelleflower, 24 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik ben inmiddels 6 weken zwanger en mijn eigen bh's worden nu al best klein.
    Ik heb van mezelf best al een grote cup (80D) en wil het liefst niet heel veel nieuwe bh's moeten blijven kopen tijdens de zwangerschap.
    Hoe hebben jullie dat gedaan? :)

2. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb 2 meegroei bh's gekocht. Had voor de zwangerschap 70E, meegroeibh's moesten in 75F, dit heb ik in een speciaalzaak op laten meten, daar ook de bh's gekocht.
    2 week geleden heb ik voedingsbh's gekocht, de meegroeibh's zaten ook niet meer lekker. Voedingsbh's zijn nu in 85E, zitten heerlijk!

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier een voedingsbh's van Bonprix erg degelijk maar zitten ook tijdens de zwangerschap goed.hier gebruiken ik ze in mijn eigen maat.

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik heb meegroei/voedingsbh's van Carriwell. De padded versie. Gekocht bij Prenatal

5. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik draag gewoon mijn eigen BH's. Voor na de bevalling heb ik wel voedings BH's aangeschaft.

6. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
  7. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Bij mij is het de cup die te klein wordt/is.
    Ik lees iets over voedingsbh's? Is dat niet alleen voor na de zwangerschap maar ook voor tijdens dan?
    En waarom hebben jullie voor een voedings BH gekozen en niet voor een gewone BH maar dan groter?
    Veel vragen maar als ik naar een winkel ga hoor ik toch alleen maar verkoop praatjes dus hoor het liever van meiden die er nu ervaring mee hebben.

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
  9. Watermann

Watermann Niet meer actief

Ik ben 2 maten gegroeid maar ik heb gwn een bh met beugel weer gekocht bij H&M. Totaal geen last van me borsten..

10. Smit91

Smit91 Lid

4 jan 2016
    45
    0
    0
    Heb normaal cup 75e en had heel snel last van de beugels in mijn gewone bhs. Toen best snel 3 voeding bhs bij hunkemoller gehaald en deze zijn niet voorgevormd en hebben geen beugel en doen het nu (28weken) ook nog prima!

11. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Het voordeel is dat je dan niet BH's in een maat groter hoeft aan te schaffen, maar in één keer klaar bent. Scheelt in de kosten.

12. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    En dat als je besluit borstvoeding te gaan geven dat het je melkklieren niet belemmerd wat normale beugelbh's wel doen. Deze bh van Carriwell zit zo fijn dat ik hem na de bevalling gewoon blijf dragen.

13. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook voedingsbehas gekocht. Noppies bij prenatal. Maar zijn in elke babywinkel wel te krijgen. Ik draag ze al vanaf 12 weken. Niemand die ziet wat voor bh je aan hebt en handig voor na de bevalling

14. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Voedingsbh: ik heb een f cup dus de voedingsbh van Bonprix was een goedkope optie die ook goed beviel bij de eerste zwangerschap en bij de 2e heb ik er nog een paar bij gekocht.en nu ik nog borstvoeding geeft aan de jongste en pril zwanger ben van de 3e draag ik ze nog steeds graag.ze rekken hier goed genoeg mee,zelfs tijdens de stuwing in de kraamweek.

15. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag ook al mijn oude voedings bh's weer. Daar zit geen beugel in en rekken wat meer. Als je BV geeft zijn ze ook het ene moment vol en dan weer leeg. Dus ze zijn gemaakt om een beetje te rekken. Uiteindelijk heb ik ook nog een maatje groter moeten kopen. Je ontkomt er denk ik nooit helemaal aan. Net als de kleding had ik in het begin van de zwangerschap nog slanke zwangerschapsbroeken. Die zijn ook redelijk stretch. Maar als je 21 kilo aankomt, snap je wel dat je uiteindelijk er niet aan ontkomt om nog een maatje groter te kopen. Bij de H&M en C&A is alles gelukkig ook niet zo duur. Mijn voedings BH's komen wel bij de prenatal vandaan. Het is mij ook opgevallen dat de meeste zwangerschapskleding (net als baby kleding) hoe duur het merk ook, maar 1 zwangerschap meegaat. Het wordt snel vaal of het gaat pluizen en er komen gaten in. Dat heb ik met mijn normale kleding niet. Had ook wel wat kleding bij de prenatal vandaan. Gaat net zo lang mee als de H&M en C&A. Alleen is het 2x(?) zo duur.

16. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb ook al vrij snel een nieuwe bh gekocht. Ik heb een voedingbh van carriwel gekocht. Een bh met gel beugel. Erg fijn. Bij de prenatal overigens.

Deel Deze Pagina