Omdat de andere topics hierover dicht zijn: show je laatstgekochte peuter/kleuter aankoopjes! Zal zo ook ff wat showen..
Waauw mooi. Ik heb al heel lang geen kleding meer gekocht. Vorige week heeft hij wel tobias trein gekregen van toettoet. Die wilde ik al voor zijn verjaardag kopen maar toen was het nog niet te koop.
Leuk, al die oude nieuwe topics! Heb toevallig paar dagen terug eindelijk een keer zwemtasjes voor de meiden besteld.
Dank je! Ah leuk hoor, die trein Leuk geshopt, altijd fijn als je weer 'mag' hè Ja merkte dat ik het begon te missen, dus maar ff nieuwe geopend! Heel leuk zeg, vooral die linker
Gisteren de halve Primark leeg geshopt onder andere vast zomerjurken voor de dames. Ze dragen graag jurkjes en ze hadden hele leuke katoenen et diverse prints. Zonder mouwen. Leuk te combineren met een legging en een vestje bij kouder voorjaarsweer. Had 21 kledingstukken voor 93,- Heerlijk shoppen vind ik dat!
Oh wauw! Heerlijk idd! Ik houd ook van de Primark Hopelijk kan ik daar voor de zomerkleding goed slagen
Dit is voor mijn oudste. Verder nog een spijkerrokje en 2 longsleeves maar die zitten al in de was en een paar gympen.
En dit en een paar gympen Om de vlinderjurk zit een strik die je vast kan malen om het middel. En het is van dat synthetische matriaal gevoerd. Ik denk dat dit de verjaardagsjurk gaat worden.
De afgelopen tijd veels te veel al geshopt. Onder andere de volgende kledingstukken (vast voor de zomer).
We hopen ook snel op mooi weer! We hebben echt bij alles bijpassende leggings en bolero's aangeschaft zodat ze het hopelijk al snel kan dragen!
leuk!! volgende week donderdag weer naar primark (in Zaandam) hopelijk hangt deze ook al vol met zomerkleding!! dat poezenjurkje moet ik gewoon hebben voor mijn meisje die dol is op poes!