Onze peuter is 3 jaar en erg bezig met letters. Hij vindt er geweldig om zijn naam of bv mama op de computer of telefoon te typen. En vraagt steeds: 'welke letter is dat?'. Nu lijkt het mij leuk om iets voor de Sint te kopen dat hierbij past... Maar geen idee wat. Iemand tips?
Lettervormen voor klei waren hier toen een enorm succes. En van die letterliniaals zijn ook leuk maar voor z'n leeftijd is klei sowieso heel erg leuk.
Jumbo Ik leer op weg naar groep 1 | Bart Smit onze zoon krijgt deze van sint, nog geen ervaring want het is nog ingepakt. letterstempels van de hema zijn betaalbaar en leuk.
Ik daar wel erg in...wilde in het begin alleen producten waarin kleine letters gebruikt worden. Wij hebben letters stempels die ze ooit bij de Trekpleister en het Kruidvat hadden. Zag laatst bij de Action oid volgens mij ook letterstempels met kleine letters.
Puzzel met letters kan natuurlijk ook. Cookiemonsters Letter Lunch (klei, met hoofdletters...) hebben wij ook trouwens. Letters hebben ze er nooit meegemaakt, groente des te meer.
Zoiets.. tekenen tekensjablonen letter--cijfer-sjablonen handschriftsjabloon-standard-10 En de lettervormen met klei koop je gewoon bij Bart Smit. Play-Doh 8 potjes en toebehoren | Bart Smit