Ja heb ik gedaan alleen is het bij hem dua niet altijd zichtbaar. Heel vaag nu voor de eeerste keer had de dokter het gezien!
Bij mij is het ook niet altijd zichtbaar.. Ene keer wel andere keer niet, beetje vaag. Maar als die ontstoken is zijn mensen echt stikbenauwd en hebben ze een stridor enzo maar als je t niet vertrouwd gewoon terug gaan naar je ha.
Zo sneu zl net in bed gedaan en weer word hij schreeuwend wakker en bibberen trillen bang en angst in ogen! En wijst naar van alles maar er is niks!? Herken dit helemaal niet van hem als hij koorts heeft? Hij slaat zichzelf ook. Edit: Ijlen dus koortsdromen Echt Zo eng!!! Gisteren ook al ... Vanaf vrijdag al koorts hopelijk gaat het eens zakken!!
Overdag gaat het wel redelijk met hem Alleen eten en drinken niet alleen 1 pakje taksi leeg met heel veel strijd.. Zelfs fristi wil hij niet.. Half broodje halve banaan en dat was het... Koorts was nu 38,5
In combinatie met je eerdere topic over de peuterbehandelgroep ( als dat tenminste over hetzelfde kind gaat) doet het me heel erg denken aan een kind dat vroeger bij mijn zus in de klas zat. Hij Was niet te handhaven en Had veel problemen en Was veel ziek, tot er een allergie voor een bepaalde kleurstof werd geconstateerd. Misschien is er bij jouw kind ook wel zoiets aan de hand?
longfoto is gemaakt omdat ik aangaf dat een arts van de dokters post aangaf dat je verschillende dingen kon doen bij aanhoudende koorts en terug kerende koorts en dat was of afwachten omdat kinderen nou eenmaal vaak ziek zijn.. anders een long foto en anders een immuunsysteemtest, mijn zoontje heeft ook zuurstof te kort gehad in de buik dit noemen ze pvl en uit zich in cerebrale parese. hij heeft gelukkig een lichte vorm dus uit zich alleen in motorische achterstand en problemen met mondmotenriek en moeilijk slikken. 2 weken geleden voor het eerst bij logopedie geweest en die gaf aan dat mijn zoontje bijvoorbeeld kruimels van koek in zijn mond bewaard en dit tijdens het spelen zijn keeltje inzakt als door de pvl het klepje naar de longen wat slapper is lopen die kruimel en drinken dus zijn longetjes in en dat kan gaan irriteren vandaar ook de longfoto en waarschijnlijk komt er nog een slikvideo.
Wat toevallig mijn zoontje lijkt ook moeite te hebben met slikken ene x meer als de andere x... Hij is weer heel ondustig en weer gillend wakker Koorts wel gezakt naar 38.....
Zou kunnen indd... Weet t ook niet meer.. Kinderartsen willen geen verdere stappen ondernemen dus weet t ook ff niet.. Over 3 weken weer een afspraak..
En nog steeds koorts Dokter kan nog niks vinden.. Dag 7.. Overdag geen koorts rond uur of 5 loopt t heel snel op Wel beetje verkouden..