Hoe vaak clomid+pregnyl?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door angel12, 3 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hoi,

Mijn vriend en ik zijn wegens pcos alweer een jaar onder behandeling bij een vruchtbaarheidskliniek. Vorig jaar juli was ik zwanger, helaas is dit een miskraam geworden in augustus. Toen hebben we even 2 maanden pauze genomen en in december zijn we weer begonnen. Inmiddels is het mei en is er nog steeds niks. Ik heb laatst eens gevraagd of er geen andere mogelijkheden zijn maar de dokter die ik toen had zei ''tsja, je hebt succes met clomid dus houden we dat aan''. Succes, ja ik krijg een eisprong, maar inmiddels ben ik al bijna een jaar clomid aan slikken en ook nog pregnyl erbij. En het wil maar niet lukken.

Wie heeft er ervaring mee? Hoe vaak slikten jullie clomid voor er verder werd gekeken?

Groetjes Angel

2. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ik heb van januari 2015 tot augustus 2015 clomid geslikt en pregnyl gehad. Toen vanaf augustus tot maart 2016 IUI met clomid en pregnyl en nu begonnen aan IVF met decapeptyl, glonal en pregnyl.

3. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik heb maar één ronde Clomid gehad, maar ik had helemaal geen reactie op Clomid en geen eisprong ondanks de hoogste dosis...

Doen jullie het nog natuurlijk of IUI?
    Ik heb al vaak gehoord/gelezen hier dat IUI vaak het duwtje in de rug kan zijn voor succesvolle bevruchting

4. Jetjemuis

Jetjemuis Lid

23 mrt 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een bijwerking van clomid kan te zuur baarmoederslijm zijn,waardoor er geen zaadcellen in kunnen bewegen en er dus nog geen bevruchting kan plaatsvinden.
    je zou kunnen vragen om over te gaan op injecties,die deze bijwerking in principe niet hebben.

5. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb vanaf september vorig jaar clomid icm pregnyl. Na een half jaar heb ik evaluatie en gesprek gehad met de arts en we hebben besloten dit nog even door te zetten

6. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb zes keer ovulatie inductie gehad. Alleen dan met pregnyl en gonal ipv clomid. Daarna twee keer iui met wederom gonal en pregnyl.
    Ik vroeg na vijf keer wat nu de bedoeling was en toen stelde de arts zelf iui voor, ik heb geen idee of daar protocollen voor zijn. Wat we wel zouden doen, als ik na de tweede iui niet zwanger zou zijn dan zouden we de dosis gonal ophogen om wat meer eitjes te laten rijpen. Misschien kan je dat eens voorstellen? Als je nou twee eitjes hebt elke maand scheelt dat al zoveel. :)

7. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Wij doen geen iui. Heb laatst gevraagd hoelang hiermee door te gaan. Maar toen kwam dus dat succes verhaal. Ga toch maar eens vragen naar een andere behandeling.

Deel Deze Pagina