Kaartje aan ouders met ziek kindje

Discussie in 'Prematuur' gestart door Kaasschaaf, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Mijn buurvrouw heeft 2 weken terug een baby'tje gekregen.
    Het jongetje is gehaald met 36 weken nadat ze op een echo zagen
    dat er iets goed mis was met hem.

Na de geboorte was er veel onduidelijk wat hij had. Nog steeds is
    er weinig duidelijk. Het enige wat artsen zeggen is dat hij heel erg ziek is.

Nu wil ik hen wel graag een kaartje sturen maar vind het erg moeilijk wat ik hier nu op moet zetten. Moet ik ze feliciteren met de geboorte? Wens ik ze sterkte of dat we aan ze denken?

Zo lastig. Ze hebben geen geboortekaartjes verstuurd, geen slingers in of om het huis.

Hebben jullie wellicht tips wat ik in het kaartje kan zetten? Ik wil ook niet doen alsof er niks aan de hand is en alsof het kind niet bestaat. Ik heb bij het kaartje een klein knuffeltje met daarin de naam van het kindje geborduurd.

2. Rombely

Rombely Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zoontje/dochter. Wij wensen jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd en hopelijk kunnen jullie wel genieten van jullie mannetje/meisje.

Of wou je wat langer? Zou ze toch ook zeker wel feliciteren. Lief dat je een kaartje stuurt en dat knuffeltje helemaal. Zou ik erg waarderen.

3. Rombely

Rombely Niet meer actief

Zie nu dat het een jongetje is...

4. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Ongetwijfeld zullen ze een kaartje en cadeautje waarderen. Zou ze inderdaad feliciteren en sterkte wensen.

5. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Bedankt voor de reacties.

Ik heb het kaartje en knuffeltje inmiddels door de deur gedaan.

In heb ze in het kaartje wel gefeliciteerd met de geboorte van hun zoontje maar ook sterkte gewenst in de moeilijke periode.

Nogmaals bedankt voor de adviezen!

6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.078
    12.030
    113
    Heel goede keuze, knuffeltjes en andere aandenken heb ik enorm gewaardeerd, zo voelde het toch een beetje als een kraamtijd, want ik was (en ben nog steeds) heel trots dat zij mijn zoontjes zijn!

Deel Deze Pagina