Misschien een rare vraag, maar hoelang na de bevalling zijn jullie weer eens gaan fietsen? Ik heb 3 kleine hechtingen gehad en die zijn nu onderhuids wel genezen. Maar het ziet er nog lang niet allemaal uit zoals het voor de bevalling was. Pijn heb ik niet, maar ergens voel ik me nog niet helemaal comfortabel om een stuk te gaan fietsen. Hebben jullie dat ook gehad? Zo ja, voor hoe lang?
Ik fietste 5 weken na totaalruptuur + knip voor het eerst weer (naar de bekkenfysio ). Heb daar ook tegenop gezien maar het heeft geen centje pijn gedaan. En de knip was nog niet eens helemaal dicht! Viel hier dus alleszins mee.
Bij de oudste kreeg ik een flinke infectie in m'n knip, toen mocht ik pas weer fietsen toen alles genezen was (na 8 maanden). Bij de jongste fietste ik al vrij snel weer, gewoon stukje naar de supermarkt en terug, ging prima.
2 juni bevallen en 14 juni weer op de fiets, na mijn vacuumbevalling met flinke knip en hechtingen. Gek genoeg had ik helemaal geen last. Was ook niet zo ver, 10min fietsen naar een feestje. En terug.
Nou, ik ben gisteren ( na 3 weken dus) gewoon maar op de fiets gestapt Nergens last van gehad, heerlijk dat ik weer een stuk mobieler ben zo!
Aangezien baby niet mee kon op fiets tot het 4 maanden oud was of zo, heb ik voor die tijd ook niet gefietst ... Ik zou gewoon even proberen, je merkt snel genoeg of het comfortabel is of niet.
10 dagen.. Flinke knip gehad, maar daar gelukkig vanaf het begin niet zoveel last van gehad. Was maar een klein stukje, even heerlijk alleen naar de stad geweest toen.
De vorige keer moest ik met 3 weken op de fiets 10km met hechtingen en al Kan je zegen dat was geen pretje het grootste deel heb ik staand gefietst
24 april bevallen en met koningsdag al even heen en weer naar het winkelcentrum met zoonlief van 2 achterop. Niet gescheurd of geknipt toen.
Ik zat in de kraamweek al weer op de fiets haha. Kraamverzorgster paste op onze dochter en ik heb de geboortekaartjes op de post gedaan
Durven of doen? Jongste is deze week 5 maanden en ik heb nog niet gefietst... niet omdat ik niet durf maar omdat hij niet mee kan (ik ga voor die paar x geen uitgave doen, fiets "straks" wel weer)