Het viel me gisteravond ineens op met afvegen. Zoals ik normaal heb vlak voor de eisprong heb ik dat dus nu op dag 3 van de stimulatiefase al. Ik zit op dag 5 van mijn cyclus. Ik voel ook best wel wat steekjes en kleine pijntjes. Het zou toch niet te hard gaan? Vrijdag m'n eerste echo pas. Wil geen overstimulatie natuurlijk!
Ik denk dat het door de hormoonmedicatie komt, daardoor kun je wel slijmverlies krijgen. Voor een eisprong is het nog te vroeg. Je kunt er nu nog niet zoveel van zeggen. Hier wel eens veel steken en drukkende pijn gehad en gedacht dat er dus heel veel follikels zouden zitten of dat mijn eisprong eraan zat te komen en dan was er niets te zien. Of ik voelde helemaal niks en verwachtte dus ook niks van de meting en dan zat er al een grote follikel. Echt geen peil op te trekken... Succes!
boannan ik had ook al heel snel veel afscheiding en tijdens mijn eerst echo was er echt niet veel te zien. De eerste echo had ik na 7 dagen spuiten. Je krijg natuurlijk onnatuurlijk veel hormonen binnen en dat zet van alles in werking.