Met 6 maanden opeens borstweigeren

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Bernie, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Echt een drama nacht gehad: baby was eerst om 22:00 weer klaarwakker, maar wilde niet drinken. Iets later begon ze opeens hysterisch te huilen (anders gebeurt dat echt nooit, en wordt ze 's nachts enkel 2 à 3 keer wakker om te drinken). Haar speen-voor-noodgevallen wilde ze ook al niet. Pas na veel rondwandelen sliep ze met speen weer in. Dit herhaalde zich om 2 uur en om 5 uur; gewoon ontroostbaar. Telkens bood ik bv aan en telkens weigerde ze (terwijl ze normaal flink doordrinkt 's nachts).
    Om 6 uur ben ik maar opgestaan om te kolven (enorme stuwing) en toen ik haar een flesje afgekolfte melk aanbood, slobberde ze dit zo weg en was ze al weer aan het lachen.
    Nu kunnen er verschillende dingen spelen: sinds 2 weken heeft ze 2 ondertandjes: ik voel nog niets, maar het kunnen natuurlijk haar boventandjes zijn.
    Gisteren had ik bij het thuiskomen ook zo'n haast dat ik haar rechts heb aangelegd terwijl ik links ging kolven: dit vond ze ook niet geweldig.
    Vandaag overdag moet het wel goed gaan op het kdv, daar krijgt ze afgekolfte melk, maar hoe moet ik het vanavond/dit weekend aanpakken: telkens maar aanbieden of over naar de afgekolfte melk?
    ps we wilden volgende week ook beginnen met vast voedsel, omdat ze dan precies 6 mnd is.

Deel Deze Pagina