help! ik wil heel graag zwanger worden en we zijn al een jaar bezig en nu weer eens een test gedaan vandaag en daar kwam eerst de dikke controle streep op en vervolgens een 2e roze streep..maar deze was vele malen lichter!ik ben wel misselijk en moe..heeft iemand hier ervaring mee?ik word gek van de zenuwen. groetjes Linda
Hoi Linny, Als er een lichte maar toch zichtbaar rose streep te zien denk ik dat je er gewoon vanuit kunt gaan dat je zwanger bent! Wanneer zou je menstruatie moeten beginnen? Ben je al overtijd? Liefs Vanilia
Hoi Vanilia ja ik ben overtijd maar ik heb weleens vaker heel licht van die schaduwstreepjes in de tests gezien..bijv.bij die van het kruitvat..nu heb ik er 1 van matcare gedaan ,die schijn je al 4dagen voor je nod te kunnen gebruiken.En deze 2e streep had ook wel kleur. ben bang dat ik me eigen weer helemaal gek maak liefs linny
Ik zou nog een paar dagen wachten en dan weer testen. Als je echt zekerheid wilt hebben moet je die van clear blue nemen, de digitale. Hij is wel duurder maar dan weet je het ook echt. Succes he?! Liefs Vanilia