Mijn dochtertje (randprematuur) krijgt afgekolfde moedermelk uit de fles. Ze drinkt alleen zo gulzig dat ze haar flesje (tussen de 70 en de 100 cc) binnen 10/15 min leeg heeft. Je hoort haar hard slikken, veel loopt uit haar mondhoeken, snakt naar adem, heeft vaak de hik en ´s nachts ontzettend last van krampjes. Zo zielig! Tot nu toe de Avent fles (uit zo´n gratis babydoos) en de Difrax S fles geprobeerd. Beide zijn geen succes. Vandaag de 123 speen voor de Difrax S fles erbij gekocht en evengoed haar fles binnen 10 min leeg! Hebben jullie tips over welke fles ik zou kunnen proberen of een manier hoe ik haar langer kan laten doen over een voeding?
Hier ook een gulzige drinker, alleen was mijn zoontje niet randprematuur. Kwam via de lactatiekundige bij de breast flow flesjes, hier dronk hij een stuk rustiger uit. De baby's moeten meer moeite doen om er melk uit te krijgen. Mijn zoontje is trouwens na een paar weken wat minder gulzig gaan drinken. We gebruiken nu de flesjes van dr Brown.
Ik heb ze via een lactatiekundige gekocht maar vond dit op internet: Breastflow fles - DE babyfles voor flesweigeraars. Succes!