Leo, hier hetzelfde. Te weinig zwemmers, bij mij alles goed. De echo is inderdaad voor het meten van het baarmoederslijmvlies. Dat moet minimaal 6 mm zijn. Endan wordt de terugplaatsing gepland. Bij de tp van mijn tweede zoontje was dat anders. Toen moest ik echt vanaf cyclus dag 10 om de dag voor een echo. Dus ik vind de belasig nu echt stukken minder!
Fijn! Nog meer dames in hetzelfde schuitje. Hier een dochter (2013) uit verse tp 1e icsi. Nu nog 4 cryo's. Ik wacht nu op mn menstruatie, waarna we gaan beginnen. Spannend weer. Ik hoef alleen pregnyl te spuiten en daarna utrogestran te gebruiken. Ons probleem ligt ook bij de zwemmers. Heb ook het idee dat de kansen daardoor wat hoger liggen?
KateK, je hebt gelijk wat je zei over cryo'tjes.. Waar mijn verse emmy'tjes het lieten afweten, heeft ons 'allereerste' cryo'tje toch doorgezet. Blij blij blij!!
Oh wat fijn Yaamke! Gefeliciteerd!! NTP dat idee heb ik ook hoor, dat het 'makkelijker' goed gaat dan wanneer het probleem bij de vrouw ligt, maar dat is natuurlijk gebaseerd op eigen ervaring, zal vast niet bij iedereen zo zijn..
Yaamke, gefeliciteerd!!! Wij hebben morgen de echo. Hopelijk alles goed en kunnen we de tp plannen. Heb trouwen helemaal geen last meer van de progynova