Miskraam??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by hallo1234, Apr 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hallo1234

hallo1234 Lid

Apr 18, 2016
    75
    6
    8
    Hallo,

Ik zit echt in een dilemma. Vorige week dinsdag positief getest met kruidvat 2v5.
    Nu ben ik donderdagmiddag begonnen met bloeden, niet zo erg als een menstruatie maar toch wat aardige maandverbandjes vol.
    Ook kleine stolseltjes, maar geen buikkrampen.
    Overigens bloed ik vandaag nog steeds.

Zou dit een miskraam zijn? Heb al contact gehad met de verloskundige maar die kan nog niks voor me doen aangezien het zo vroeg is.

Wat denken jullie??

2. Katheleine

Katheleine Actief lid

Dec 12, 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vervelend! :(
    Hoe ver zou je nu zijn? Er zijn wel vrouwen die ook bloeden tijdens hun zwangerschap, dus het is denk ik lastig te zeggen wat dit is.
    Ikzelf heb ook bloed verloren in mijn vorige zwangerschap, maar dat was na slecht oplopende testen waardoor ik al het gevoel had dat het niet goed zat. Ik heb toen overigens ook geen buikkrampen gehad, maar wel veel stolsels.
    Heb je nog een test herhaald?

3. Linn81

Linn81 Bekend lid

Oct 12, 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Niet fijn meid!

Heb je nog een keer getest? Toen ik m'n vroege miskraam kreeg liepen m'n testen heel snel af.
    Ik duim voor je dat t goed gaat!

4. umm

umm Bekend lid

Dec 29, 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het hoeft niks te zeggen de bloeding.... zijn dames die gewoon zwanger waren en veel bloedingen hadden. In mijn geval was het helaas wel negatief maar liepen de testen om echt duidelijk af.

Dus zou even testen om te kijken of opgelopen is of afgelopen. Hoop op een knaller

5. hallo1234

hallo1234 Lid

Apr 18, 2016
    75
    6
    8
    Nee nog niet weer opnieuw getest, dit wil ik vanmiddag gaan doen.
    Moet wel toegeven dat inderdaad de testen wat ik gedaan heb niet donkerder werden. Bleven even licht of zelfs nog lichter.

Ben er bang voor dat het mis is.
    Zou het kunnen dat de test nog positief blijft geven?

6. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Een bloeding is 50/50 je kunt helaas niks anders doen dan afwachten tot een echo :(

7. Katheleine

Katheleine Actief lid

Dec 12, 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    De testen zouden in de eerste weken donkerder moeten worden totdat ze net zo donker zijn als de controlestreep of zelfs nog donkerder. Wanneer de testen lichter worden is dat meestal geen goed teken..
    Na een miskraam kan er nog HCG in je lichaam zitten, en kun je dus een positieve test houden. Deze zal echter niet donkerder worden, maar lichter.

8. hallo1234

hallo1234 Lid

Apr 18, 2016
    75
    6
    8
    Net opnieuw getest. Negatief.
    Dus weet nu ieder geval waar ik aan toe ben.
    Bedankt dames!

9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Wat vervelend! Sterkte!

10. tubi88

tubi88 Lid

Mar 24, 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi hallo1234,

Ik begrijp dat je je zorgen maakt. Als je naar de link hieronder kijkt hoeft een negatieve test niets te betekenen.

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/408962-lichter-wordende-zwangerschapstest.html

Ik zal naar de HA gaan en daar een urinetest laten doen en natuurlijk de vk bellen.

Hoor ook vaak dat vrouwen vaak bloeden tijdens hun zwangerschap. Ik maakte mij ook zorgen, want heb namelijk ook bloedingen gehad.

Ik duim voor je en ik hoop dat het goedkomt!

Share This Page