Terugplaatsing en testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by YasmijnN, Apr 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Wat vreselijk voor jullie :( Het is jullie zo gegund. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie wens ooit in vervulling mag gaan. Ik wens jullie veel kracht en liefde voor de toekomst!
    En natuurlijk een onwijs mooie trouwdag toe :)

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Ja hier gaat alles goed, hele vrolijke baby!

Ik heb me nooit verdiept in adoptie dus ik weet niet wat het hele proces inhoudt. Ene kant raar dat het zo duur is, maarja aan de andere kant kan ik me er ook wel wat bij voorstellen...begrijp ik nou uit je verhaal dat je eitjes ook op zijn? Dus een nieuwe ivf poging kan ook niet? Het zit ook niet mee he :(

Jaaaaaaa trouwen is super leuk! Ben heel benieuwd naar je jurk! Leuk! Wij zijn vorig jaar ook getrouwd, dat moest alleen met dikke buik, mijn jurk was een beetje een drama om te vinden, ik was én lang én zwanger:( hihi. Ik had niet verwacht zo snel zwanger te zijn al dus niet verwacht met dikke buik te moeten trouwen maar ach het was ook wel weer bijzonder. Uiteindelijk mijn jurk laten maken, wel gewoon redelijk simpel.

Meid! Ik wens je alvast een hele mooie dag toe met de man van je dromen en probeer er lekker van te genieten! Jullie ukkiepukkie komt wel! Het leven kan raar lopen...negatief maar ook absoluut positief. Hou dat in gedachte

Share This Page