Advies nodig!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jolanda1986, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Zit nu op dag 26 van mijn cyclus, na negatieve zwangerschapstest vandaag een ovulatietest gedaan om te kijken of ik misschien toch een latere eisprong heb. Sinds mei 2015 gestopt met de prikpil, 30 maart 2016 eerste ongi
    Nog even door testen met de ovulatietesen? Of gewoon wachten tot ik ongi Ben geweest en dan opnieuw beginnen?

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto

2. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Deze ovulatietest is niet positief, je kunt je hele cyclus zulke streepjes hebben. Ik zou zelf niet doortesten zo laat, ik zou het zonde van men ovu testjes vinden haha. Maar dat is natuurlijk aan jezelf.

Wat heeft het lang geduurd voor je ongi werd zeg! Hopelijk krijg je nu een regelmatige cyclus. Succes!

3. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Met de prikpil kan het zelfs tot een jaar duren voor je ongi wordt.

Ik laat het er nu maar even bij en wacht tot ik ongi wordt en daarna maar weer ovutesten gebruiken

4. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Even een vraagje wat betreft je prikpil. Was in Maart 2016 pas je eerste bloeding in die tussentijd ook geen bloeding gehad?

Ik heb m'n laatste prik in aug '15 gehad. Heb toen in december m'n eerste menstruatie gehad. Toen in januari weer & eigenlijk de hele maand januari elke dag een bloeding (& soms een dag niet) maar was benieuwd naar jouw ervaring.

Hoop dat je snel zwanger bent!

Deel Deze Pagina