Hallo, Ik zit met een vraagje ik heb Mn tweede ivf poging achter de rug en ik ben zwanger ik was met de eerste ivf poging ook zwanger maar Mn Hcg waarde was op 21 en is daarna gedaald na 2 dus spijtig een miskraam geworden ik heb afgelopen Di getest in het ziekenhuis met een zwangerschaptest en deze was positief hoefde dus geen bloed te testen 2 dagen later thuis getest met kruidvat 2 voor 5 euro streepje is donkerder en 2 dagen later zaterdag gisteren dus weer getest streepje kan gewoon niet donkerder. Zeurende pijn links in me onderbuik gevoelige borsten en me onderrug Ho maar !! zijn dit normale klachten als je 4 weken zwanger bent en is Mn Hcg waarde goed aan Mn testen te zien. Heb pas over 2 weken echo en maak me zorgen☹️ Ben getraumatiseerd na de eerste keer maar het verschil kwa testen is enorm bij Mn eerste poging had ik een hele lichte streep en werd ook niet donkerder wat denken jullie dames ? Bedankt 😙
Als je je zorgen maakt zou ik het zh even bellen, wij kunnen dat toch moeilijk beoordelen aan de hand van wat je hier schrijft. Als je echt heel veel pijn hebt dan zou ik toch echt even bellen.
Gefeliciteerd!!! De klachten die je beschrijft had ik ook in de zwangerschap die WEL goed ging (zie banner) pijn in de onderkant links lijkt in de buurt van je eileider maar is echt je baarmoeder die groeit, rugpijn zelfde verhaal door de hormonen en dit duurde ongeveer tot 11/12 weken toen was het over. Dat de testen donkerder worden is een goed teken heb je al de digitale gedaan? toen ik een miskraam had bleef hij haken op 1-2 weken bij de goede zw ging hij van 2-3 naar 3+. Zoals Suze zegt maak je echt zorgen ind morgen even bellen.
Dankjewel. Oké dus het is normaal om die klachten hebben met 4 weken gelukkig maar dan moet ik nog even doorbijten. Maar waarom de digitale test als de kruidvat 2 donkere streepjes aangeeft is toch duidelijk lijkt mij?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! De klachten die je beschrijft had ik ook en maakten mij ook erg onzeker. Je testen lopen op en dat is een heel goed teken! Hartstikke zwanger! Zolang je niet enorme buikpijn hebt zou ik het gewoon rustig afwachten tot je volgende echo en stiekem goede hoop hebben dat het wel goed zit! En als het je gerust stelt, gewoon van de week nog een paar zwangerschapstesten doen (ik gebruikte die van de Action 2 v 2,49 geloof ik?) om te zien of ze donker blijven.... Succes met 'wachten', weet waar je doorheen moet...
Dankjewel. Ik voel me ook echt zwanger maar schrok van de klachten Zo vroeg al ik wacht nog even tot do voordat ik weer opnieuw ga testen de kruidvat testen zijn ook goed toch? Ik blijf positief hopen dat alles goed komt. X
Misschien dat ik ergens een afslag mis hoor maar als je 4 wkn geleden een terugplaatsing hebt gehad dan ben je nu toch al 6 wkn zwanger? Verder had ik al heel snel last van pijnlijke borsten en herken ik ook de steekjes in mn baarmoeder, mocht je dat iets gerust stellen . En bij twijfel gewoon altijd bellen met het ZH of de VK!!
Aankomende donderdag is het precies 5 weken geleden dat ik me punctie heb gehad. Je telt toch vanaf je punctie of terugplaatsing? Ik weet het niet hoor 😖
Nee volgens mij krijg je twee weken cadeau . Bij een natuurlijke zwangerschap krijg je voor de eisprong namelijk ook twee weken cadeau.
. Oh echt waar😱😁😁 Wist ik echt niet. Jij ook gefeliciteerd met je kleine wondertje😍
Gefelicifeerd! Je telt er zoiezo altijd 2 weken bij op. Die krijg je als het ware 'kado'. Dus als je denkt komende week 5 weken te zijn dan ben je 7 weken. https://www.freya.nl/kinderwens/zwangerschap-en-kind/zwangerschapsduur-en-uitgerekende-datum/ Vul op die pagina de dag van je punctie op tp in en je ziet hoe ver je bent en wat je uitgerekende datum is.