TERUGPLAATSING FEBRUARI/MAART ’24

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Palmpje, 15 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het erop zit! Bij mij gaat het ook altijd heel lastig. Laten we hopen dat dit m is!

Loulou12 vindt dit leuk.
  2. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    @Palmpje en @Basilicum wat vervelend he. Hebben jullie ook een niche? Vorige x was mijn blaas niet goed genoeg vol, (1 uur niet plassen is te weinig voor mij) en ondanks het beeld wat wazig was ging de tp heel vlot.. en nu dacht ik ik zorg dat mn blaas goed vol zit zodat alles er extra goed voor ligt, en nu ging het juist helemaal mis.:o:

3. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Inderdaad, ik heb ook een niche.

Blijkbaar heb ik ook een heel lange baarmoedermond. Het is altijd een gedoe om te vinden waar ze de katheter moeten plaatsen van binnen, en ze moeten ook rekening houden met de niche. Ze beginnen altijd met een lege katheter, en als ze dan het juiste plekje hebben gevonden, laten ze de embryo komen. Eens had ik een arts, nieuw bij de kliniek. Ze had meteen de embryo laten komen zonder eerst de juiste plek te zoeken. Toen zijn ze de embryo tijdens het terugplaatsen kwijtgeraakt. Het kon ergens in mij terechtkomen zijn, maar voor hetzelfde geld lag deze op de grond. Ze wist het gewoonweg niet. Katheter helemaal nagekeken, daar zat echt niks meer in. Het was ook nog eens spannend omdat ik daardoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou kunnen hebben. Sindsdien vind ik die terugplaatsing natuurlijk retespannend. Het was ook nog eens de laatste embryo uit mijn eerste punctie. Ik wil nu altijd dezelfde arts, die ik helemaal vertrouw, en tot nu toe is dat gelukkig altijd gelukt.

4. Kimste

Kimste Actief lid

10 jul 2023
    167
    125
    43
    Vrouw
    Balen zeg dat het moeizaam ging. Maar gelukkig zit ie. Op naar de positieve test!

Loulou12 vindt dit leuk.
  5. Kimste

Kimste Actief lid

10 jul 2023
    167
    125
    43
    Vrouw
    Hooohhh ik begin nu toch ongeduldig te worden.

Wanneer denken jullie dat ik het eerste testje kan wagen?

Overigens wordt mijn vriend gek... dit x zouden we écht niet eerder testen:roflmao:

Loulou12, Basilicum en Palmpje vinden dit leuk.
  6. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Wanneer jij denkt dat het goed voelt :D

7. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.322
    3.311
    113
    Vrouw
    Kwijtgeraakt?! Jeetje dat is ook wat!
    Hier ook een niche @Loulou12. Vorige keer ging vlekkeloos en nu (ik denk door een te volle blaas) ook moeizaam. Moesten ook van katheter wisselen en deed ook best zeer

Loulou12 vindt dit leuk.
  8. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.322
    3.311
    113
    Vrouw
    Ik had allaaaaaang getest :roflmao:. Overgrote deel van de mensen die positief testen, heeft op 5 dagen na tp een streepje. Spannend hoor!

Kimste vindt dit leuk.
  9. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Naaaa wat een verhaal!:eek:

10. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Ja wat vervelend zeg! Vond t trouwens ook wel een beetje jammer om te horen dat het embryo nog een compactie was, de fase voordat het een blasto wordt. Maar volgens de artsen was het gewoon goed. :rolleyes: afwachten maar.

11. Kimste

Kimste Actief lid

10 jul 2023
    167
    125
    43
    Vrouw
    Haha ja maar zondagochtend heb ik nog 2500EH gonasi gespoten dus dan is hij nu misschien vals positief. Vorige ronde zag ik op 7 dagen na terugplaatsing nog een licht streepje en werd diezelfde dag ongesteld...

Loulou12 vindt dit leuk.
  12. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Jaaaa zo spannend. Ik had het niet zo lang volgehouden hoor. Ben benieuwd wanneer je gaat testen :)

13. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Dat maakt het lastig ja… De volgende keer ga ik zelf ook proberen langer te wachten. Valt alleen echt niet mee hè :$

14. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.322
    3.311
    113
    Vrouw
    Oojaa als je nog een hcg trigger hebt (die je er niet uit aan het testen ben) is het natuurlijk anders. Dan zou ik of starten met elke dag testen om iets van oploop te zien, of netjes wachten tot testdatum. Spannend hoor!

15. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Het was hier ook even stil. Ik had gisteren even een keiharde mindfuck. Ik had niet meer getest en wou testen zodat ik kon stoppen met de utro. Werd hij toch binnen een paar seconde positief! Heel licht maar positief. Nou we waren even flabbergasted. Maar daarna zei mn gevoel dat het niet klopte. Ander merk test er tegen aan en jawel negatief. Vanmorgen ook negatief dus het was een rasechte valse test. Balen en ik had er al vrede mee en toen kregen we dit... Alsjeblieft een beetje hoop en daarna bam! kreeg ik nog nogmaals een betonnen plaat tegen mn kop. Gewoon omdat dat fijn is.:rolleyes::rolleyes:

16. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    @MamaMan0n dat is inderdaad een behoorlijke mindfuck :(

Vandaag, 14 dpo en 16 dagen na de Gonasi, is de test eindelijk negatief. Dat heeft lang geduurd! Mijn voornemen is nu echt om de volgende keer langer te wachten met testen. Ik heb mezelf toch behoorlijk gek gemaakt, kan ik wel zeggen. Ik heb meer dan 30 testen gedaan de afgelopen dagen, wat natuurlijk nergens op slaat. Nu ga ik met goede moed door naar de volgende poging. Mijn laatste cryo! Helaas moet ik wel weer even wachten voor het zover is.

Hoe gaat het met jou @Kimste? Heb je toevallig al getest?

Panda95, Kimste en MamaMan0n vinden dit leuk.
  17. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.322
    3.311
    113
    Vrouw
    Verstandig de volgende keer te wachten. Dat ga ik ook proberen. Die wachtweken zijn echt klote. Hier ook de zoveelste negatieve test (heb er ook veel te veel gedaan) op 13 dpo. Ik neem vandaag nog utro, en dan kap ik ermee. Op naar de volgende!

Kimste en MamaMan0n vinden dit leuk.
  18. Kimste

Kimste Actief lid

10 jul 2023
    167
    125
    43
    Vrouw
    Wat rot zeg. En dat je gevoel gelijk had is ook bijzonder. Sterkte!

19. Kimste

Kimste Actief lid

10 jul 2023
    167
    125
    43
    Vrouw
    Wow dat zijn wel heel veel testen!! Vervelend dat je weer moet wachten maar vol hoop door naar de volgende.

Ik heb nog niet getest maar de drang begint wel te komen. Dinsdag is mijn nod dus dan ga ik het eerste testje wagen. Als het niet gelukt is kan je het maar beter zo snel mogelijk weten... dit is al de 5e terugplaatsing. Ik hoop zó erg dat het eindelijk gelukt is! Naast die kramp van woensdagavond merk ik niet veel. Soms wel een drukkend/trekkend gevoel maarja kan ook door de utro komen. Ik heb er tot nu toe vertrouwen in!

Palmpje en MamaMan0n vinden dit leuk.
  20. Kimste

Kimste Actief lid

10 jul 2023
    167
    125
    43
    Vrouw
    Ik kom toch terug op mijn berichtje van gisteren... mn buik is al heel de nacht aan het knorren en soms kleine steekjes. Dit heb ik meestal voordat ik ongesteld ga worden. Plus vandaag is de dag dat ik vorige maand ongesteld werd omdat toen de gonasi eruit was. Ik verwacht dus gewoon mn menstruatie en heb de moed opgegeven... heb ook niet het idee dat de utro het gaat tegenhouden. In principe moet dat het wel doen toch?

Deel Deze Pagina