Wat vervelend dat je niet meer hoopvol bent, maar een zwangerschap en aanstaande menstruatie voelen zo’n beetje hetzelfde . Bij mij houdt utro echt mijn menstruatie tegen, dus moet je uiteindelijk altijd testen. Hoeveel dagen na gonasi zit je nu?
Ik was dus op eigen houtje begonnen aan de utrogestan. Maar opeens besefte ik me dat geen arts me daar om had gevraagd. Blijkt dat ik het niet eens hoef te gebruiken haha. Scheelt behoorlijk zo zonder die bollen Uiteraard vandaag op dag 3 een test gedaan. Sloeg ook nergens op
Utrogestan houdt niet bij iedereen de menstruatie tegen. Bij mij meestal wel maar deze keer dus niet en is bij mij niet de eerste keer dat ik toch ongesteld wordt tijdens de Utrogestan.
Zeker wel. Morgenochtend ga ik weer vrolijk verder. Heb de hele dag een soort krampgevoel in mn onderbuik...
Haha. Net getest, helaas (nog) negatief. Zit trouwens wel te denken dat het embryo op de dag van de terugplaatsing een compactie was, dus nog net geen blasto. Dat wordt gezien als dag 4. Misschien dat dit embryo sowieso een dagje later zal innestelen. Afwachten maar!
Oeehhh deze dag gaat zo lang duren. Morgen testen. Vind het zo spannend. Gisteren veel menstruatie krampen gehad wat ik normaal eigenlijk niet per see heb van te voren. Nog geen bloed gezien maar merk wel dat ik iedere x naar de wc ga om te checken. Die utro zorgt er ook voor dat je van alles voelt lopen
Helaas nog niks te zien.. wel weer misselijk wakker geworden en beginnende hoofdpijn.. ben weer benieuwd naar morgen. @Kimste ik duim voor jou vandaag!
Test is negatief De moed zakt echt in de schoenen. Dit was al terugplaatsing nummer 5 (3e uit 2e ICSI). Waarom zou een 6e dan wel blijven zitten gaat er nu door mijn hoofd... Stop gelijk met de utro. Verwacht niet dat er morgen ineens wel een streepje staat.
Wat ontzettend verdrietig!!! Wees lief voor jezelf. Snap dat je met utro gaat stoppen, als je tp de 25e was is de kans bijna verwaarloosbaar dat er nog wat gaat komen. Iedere terugplaatsing gooi je gewoon weer met dezelfde dobbelsteen. De één gooit eerder zes dan de ander, geeft de hoop niet op!
Ahh nee, wat balen Ik snap je gedachten, maar om je wat op te beuren: ik werd ook pas zwanger van mijn tweede kindje na de zesde terugplaatsing. Dikke knuffel!