Terugplaatsing ♡ Palmpje - 38 jaar - 4e kindje ☆ ♡ Basilicum ♡ Kimste - 29 jaar - 1e kindje Afspraken Palmpje - 22 februari - terugplaatsing Kimste - 25 februari - terugplaatsing Testdatum Palmpje - 8 maart Kimste - 7 maart
Terugplaatsing ♡ Palmpje - 38 jaar - 4e kindje ☆ ♡ Basilicum - 33 jaar - 2e kindje ♡ Kimste - 29 jaar - 1e kindje Afspraken Palmpje - 22 februari - terugplaatsing Basilicum - 23 februari - terugplaatsing Kimste - 25 februari - terugplaatsing Testdatum Basilicum - 4 maart Palmpje - 8 maart Kimste - 7 maart
@Palmpje wat is jouw testdatum laat! Jij krijgt ook een cryo toch? Mijn testdatum van het ZH is tp + 10 dagen, bij de verse was hij wel pas na tp + 14 dagen. Misschien vanwege de Gonasi bedenk ik me nu... ik heb natuurlijk helemaal geen trigger.
Ja dat verbaasde mij ook! Bij mij is het 11 dagen na cryo en bij verse 16, trigger of geen trigger. Wat apart eigenlijk dat het overal weer anders is!
Terugplaatsing ♡ Palmpje - 38 jaar - 4e kindje ☆ ♡ Basilicum - 33 jaar - 2e kindje ♡ Kimste - 29 jaar - 1e kindje Afspraken Palmpje - 22 februari - terugplaatsing Basilicum - 23 februari - terugplaatsing Kimste - 25 februari - terugplaatsing Testdatum Basilicum - 4 maart Palmpje - 4 maart Kimste - 7 maart
Terugplaatsing ♡ Palmpje - 38 jaar - 4e kindje ☆ ♡ Basilicum - 33 jaar - 2e kindje ♡ Kimste - 29 jaar - 1e kindje ♡ Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje Afspraken Palmpje - 22 februari - terugplaatsing Basilicum - 23 februari - terugplaatsing Kimste - 25 februari - terugplaatsing Testdatum Basilicum - 4 maart Palmpje - 4 maart Kimste - 7 maart
Hi meiden, Ik heb mn naam er alvast tussen gezet. Hopelijk vandaag of morgen een positieve ovulatietest en dan weet ik ook wanneer mijn cryo tp is. Succes allemaal
Haha ja maar t maakt verder weinig verschil. Morgen ga ik m’n eerste test doen, ben zo benieuwd hoeveel Gonasi er nog zit!
Ojaaa dat snap ik! Ik heb ook al een nieuwe dosis testen besteld. Ik begin vanaf 3 dagen na tp denk ik. Achterlijk vroeg natuurlijk maar op een of andere manier wil ik zo graag positief testen de 27e (papa's sterfdag). Voelt voor mij als een manier waarop hij er toch een beetje bij betrokken is ofzo. Alsof het dan zo moet zijn. Superzweverig maar ik hoop het zo vurig
De zenuwen beginnen steeds meer toe te nemen, vooral omdat ik het spannend vind of er een embryo goed ontdooid is en of er maar één embryo is ontdooid. Van mij mag het al morgen zijn, haha. Ik ben blij als het achter de rug is. Het terugplaatsen is bij mij niet heel gemakkelijk, dus dat is ook altijd weer spannend! Heb er wel mega veel zin in!
Oehh heel veel succes de komende tijd. We gaan voor een mooie positieve test over een aantal dagen!!!