Ik voel met je mee ik vandaag 7 dagen na terugplaatsing omo witte test En begin bruin te verliezen dus dit wordt wachten op mijn mentruatie.. Baal echt enorm.. voor jou ook echt balen wanneer is je test datum?
Voor mij 8-4 en als hij dan negatief is, toch door met medicatie en 10-4 weer testen. Maar dat ga ik sowieso niet doen. Ik test het weekend en dan geloof ik het wel. Balen voor je. Hoop op een wonder voor ons!
Ja voor mij ook 8-4 mijne kunnen gewoon echt niet witter helaas nu ook rood bloedverlies gehad niet veel maar het is wel rood bij het afvegen ik doe er zaterdag ook nog 1 en dan laat ik het erbij ik moet maandag weer terug naar het ziekenhuis voor een gesprek.. toch heb ik nog ergens hoop maar ook weer niet.. hopelijk bij de volgende tp wel succesvol ❤️
Ja ik snap 100% hoe je je voelt. Zal aan je denken zaterdag als ik naar mijn test aan het staren ben. Zijn we sowieso niet alleen
Dat wordt samen staren zaterdag ik had een digitale gedaan maar ook daar stond niet zwanger.. ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen maandag..
Ik heb iets doms gedaan. Dit is precies de reden dat ik vroeg testen haat!!!! Ik had de test van vanmorgen niet weggegooid(dom!!!), en nu kijk ik nogmaals. Zie ik gvd een schaduwlijntje…. Echt minimaal en krijg hem niet op de foto. Moet ook echteen indroger zijn want ik weet 100% zeker dat hij er vanmorgen niet stond, maar hop. Daar gaat mijn hoofd weer Dipstick van sensitest en ik heb daar nooitindrogers mee gehad, maar wel vaak voorbij zien komen op t forum. waaaaaaroooooooom ben ik zo
Oooooh dit herken ik zoooooo erg!! Ik maak tegenwoordig een duidelijke foto binnen de afleestijd zodat ik terug kan zien dat er toen écht geen streepje stond anders ga ik zo hard twijfelen
Ik gooi ze nooit weg pas als de poging echt voorbij is, gaan ze de prullenbak in. Ga je morgenvroeg weer testen? Snap dat je hoofd weer op hol slaat hoor
Niet slim haha ik probeer me in te houden Om toch niet stiekum nog een test te doen om te kijken of het niet een vergissing is.. of om te zien of ik niet stiekem toch zwanger ben.. maar zaterdag gewoon me laatste test doen..
Nou het was gewoon een echte indroger gister hoor. Die zie ik nog steeds, maar vanmorgen weer helemaal wit. Helaas, door naar de volgende! Stiekem wel een beetje trots dat ik gister niet heel mijn hoofd op hol heb laten slaan net als in ronde 1
Ik heb het idee dat mijn testje iets donkerder is dan die van gisteren. Vooral breder? En ja ik zou eigenlijk vandaag overslaan maarja, gefaald Heb vaker biochemisch gehad dus ben ook ergens bang. Maar het is in ieder niet negatief! Bovenste is van gisteren half 6. Onderste is van vandaag half 8.