Ik zie hem zeker duidelijker! Ik zou een kleine slag om de arm houden (vanwege de trigger, heel stom maar dat schommelt soms ook), maar dit is zeker hoopvol!!!
Dit zijn mijn testjes. Onderste is van vandaag, die erboven van gister en daarboven eergister. Ik zie oploop maar durf eigenlijk nog niet echt 100% blij te zijn. Ik geloof het bijna niet en omdat ik ovitrelle heb gespoten op 22 maart.
Oh echt dat wist ik niet! Gebeurt dat vaak? XD ik durf sws nog niet blij te zijn hoor maar hopelijk loopt t nog meer op.
Ik heb het zelf 2x gehad. Toen had ik een piepklein beetje oploop, dus ik helemaal happy. Volgende dag niets te zien. Ik zal eens kijken of ik dat topic erbij kan zoeken. Als het verschil zo minimaal is, kan het aan de concentratie urine liggen helaas. Dus ik bedoel het helemaal niet lullig, maar wil je behoeden voor de immense teleurstelling die ik toen voelde Edit: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ervaring-ovitrelle.731060/
Jawel! Maar ik wilde een vergelijk met die van mij maken de eerste is van mij 5 dagen na TP en zo steeds een dag later.