Gisteren waren mijn testen negatief en vandaag… positief! Ik kan het niet geloven, is het dan na meer dan 3 jaar en 6 biochemische zwangerschappen eindelijk zo ver
Meiden. Volgens mij is het echt zo!!!! Ik bel straks gelijk de kliniek. Zou de 6e terugplaatsing dan eindelijk raak zijn En als klap op de vuurpijl is mijn vriend gisteren ook nog op zijn knie gegaan voor het Colosseum en ben ik dus verloofd!!!
Excuses voor de latere reactie, zat weer in mijn ontkenninsbubbel afgelopen weekend. Heb de hele week heel veel last gehad en heel veel pijn. Spoed echo gehad om vocht te bekijken en dat viel gelukkig mee. Geen verse TP, mn eierstokken zijn daar te groot voor helaas.. Maar nu komt dus het nieuws wat ik niet had verwacht: ik ging vandaag voor een uitgangsecho (ben gister gaan menstrueren en ik heb geen eigen cyclus, dus we gaan terug plaatsen in een gereguleerde cyclus) zegt de arts: gefeliciteerd met de mooie opbrengst, er zitten 17 embryo's in de vriezer (terwijl ik vorige week te horen kreeg dat er maar 6 bevrucht waren). Schijnbaar hebben de bevruchtingen mooi doorgegroeid en waren ze op dag 5 toch rijp genoeg. Hebben jullie dit al eens eerder gehoord? Ik nog nooit gehoord/gelezen.. Het is dat ik het zelf op het scherm heb gezien anders geloofde ik het niet (en nog steeds niet helemaal) Een eierstok was wel nog steeds te groot, dus volgende week vrijdag terug voor een echo en dan gaan we wss de medicatie opstarten voor de terugplaatsing!
Ik heb bloedgeprikt en mijn waarde was 6.1.. woensdag weer, als deze niet ruim verdubbeld is dan weer een chemische zwangerschap. Dat is dan de 7e, ik probeer me er alvast op voor te bereiden maar ben zo ontzettend verdrietig. Waarom kan het gewoon nooit eens mee zitten
Ik lees zoveel verschillende verhalen en de artsen zeggen dat het een wonder moet zijn dus lijkt me niet heel goed. M’n testen zijn vanavond wel weer donkerder, dus ik heb geen idee hoe het gaat aflopen. Hoop op een wonder!
6.1 is inderdaad wel echt heel laag. Ik vrees voor biochemisch. Veel sterkte. Mijn laagste HCG was ooit 12 en was ook biochemisch
Ja heb ook heel veel gelezen die op 10DPO ook rond 6 hadden en het wel goed ging. M’n testen lopen wel op nu, had jij dat ook?