TERUGPLAATSING FEBRUARI/MAART ’24

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Palmpje, 15 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.652
    6.598
    113
    Vrouw
    Jaa hopelijk heel mooi nieuws! Wordt vervolgd… ;)

    Hoe gaat het met jou?
     
  2. Mopsje23

    Mopsje23 Actief lid

    28 dec 2022
    278
    184
    43
    Vrouw
    Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben dus het hoeft niets te zeggen! Al snap ik heel goed dat je dat gevoel hebt. Bij mij is en was het ook een soort zelfbescherming want dan was d teleurstelling minder. Ik duim dat je ongelijk hebt :p
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  3. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.652
    6.598
    113
    Vrouw
    Dat is lief!
    Wat later op de dag begon ik toch wat herkenbare dingen te voelen.. dus stiekem toch wat hoop gekregen nu :$
     
  4. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.833
    2.658
    113
    Vrouw
    Gaat goed hoor. Ongeduldig zoals altijd :rolleyes: Maar ben weer begonnen, voelt fijner dan wachten op de menstruatie :)
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  5. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.652
    6.598
    113
    Vrouw
    Zeker weten!
     
  6. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Misschien een tip. Ik ben zojuist bij de osteopaat geweest en hij voelde dat mijn lever en darmen een soort in de knoop zaten met mijn baarmoeder waardoor de doorbloeding slecht is. Hij heeft het nu losgemaakt en zegt dat 50% van de vrouwen die hij behandeld binnen 3 maanden zwanger zijn. Na 3 maanden kan de behandeling nog eens herhaald worden. Ik heb ook hele erge burn out klachten en dat staat dus in verband hiermee, het is een soort vicieuze cirkel omdat het in stand wordt gehouden door verdriet. Hopen dat dit meehelpt!
     
    Basilicum vindt dit leuk.
  7. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Dat heb ik nu ook gedaan idd! Ben jij gestopt bij C&C? Mag ik vragen wat de reden hiervoor was?
     
  8. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.986
    1.753
    113
    Ik ben gestopt omdat ik was uitbehandeld voor een 2e kindje. Helaas veel miskramen, biochemische zwangerscahppen en missed abortion meegemaakt. Bij C&C kreeg ik dat infuus, prednisolon en ascal. Desondanks toch niet blijvend zwanger mogen raken. Zie onderschrift. Bij de laatste punctie waren er 7 eicellen, slechts 1 bevruchting en die deelde niet door tot dag 5. Dus geen Tp meer. Terwijl de ivf pogingen daarvoor er altijd veel embryo's ontstonden.

    Na heeeeel veel mislukte TP uiteindelijk samen met Willen Jan Cuypers besloten dat we er klaar voor waren om te stoppen. Om verdr re gaan met ons leven en te genieten van ons gezinnetje met 1 kind. Die knoop hebben we nu ruim 2 jaar geleden doorgehakt.
     
  9. Parelbaby

    Parelbaby Actief lid

    5 okt 2023
    244
    108
    43
    Vrouw
    Pff jeetje wat heftig.. wat knap ook dat jullie die keuze hebben gemaakt om te gaan genieten met jullie kindje.

    Ik merk zelf ook gewoon dat ik er steeds minder vertrouwen in krijg, ik gebruik nu ascal/infuus/progesteron maar ondanks dit ook weer een biochemische zwangerschap. De 7e alweer. En Willem-Jan wil mijn medicatie niet verhogen omdat hij geen reden tot zorgen ziet maar hier ben ik het gewoon niet mee eens.. Het liefste wil ik gewoon alles op alles en niet dat áls ik nog een keer zwanger raak, het weer fout gaat. Heb de 30e een gesprek en dan ga ik dat ook aankaarten.
     
  10. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.986
    1.753
    113
    De vraag is wat ze nog kunnen aanpassen he. Soms is er niks extra's meer mogelijk.

    Mijn zoon heb ik mogen krijgen met ivf zonder extra's.
    Ondanks alle extra's is er geen 2e kindje gekomen. Voor ons waren ale extra's dus toch niet de zo gehoopte oplossing.

    Achteraf nu terugkijkend denk ik wel "jeetje......wat hebben we allemaal gedaan? wat voor troep heb ik allemaal in mijnijf gespoten enz? en over hoeveel grenzen zijn we wel niet gegaan........?

    Maar toch doe je het he. En is het ook nodig. Ofwel om een kindje te krijgen ofwel om het los te kunnen laten
     
  11. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.833
    2.658
    113
    Vrouw
    Vandaag D-day @Palmpje? Ik ga de hele avond duimen!
    Vanavond visite, maar beter be sure dat ik iedere keer als ik naar de wc ga, even check of je al getest hebt :thumup:;)
     
  12. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.652
    6.598
    113
    Vrouw
    Vanmorgen bij het plassen verloor ik wat bloed. Om die reden wilde ik toch meteen gaan testen. Zojuist de test gedaan en helaas… niet zwanger :( Misschien heel in de verte een tuurlijntje (al twijfel ik daar ook over), maar dat is dan sowieso restant Gonasi. Zal de test toevoegen, maar je gaat er sowieso niets op zien.

    IMG_0887.jpeg
     
  13. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.833
    2.658
    113
    Vrouw
    Potverdorie! Zes dagen na tp is dit niet bemoedigend, zo'n witte test.... Maar, het kan nog een innestelingsbloeding zijn? Dan zou hij morgen echt wel positief moeten zijn. Piepkleine strohalm, maar snap dat je er even helemaal geen vertrouwen in hebt. Dit is gewoon kak. Bah!
    Dikke knuffel!
     
  14. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.652
    6.598
    113
    Vrouw
    De testgekte is hiermee aangewakkerd dus reken maar dat er nog meerdere testjes volgen in korte tijd :oops::roflmao:

    Maar ja, kak is het wel inderdaad :(
     
  15. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.833
    2.658
    113
    Vrouw
    Ik snap je helemaal. Ik vind het al heel erg knap dat je tot vandaag hebt volgehouden!
    Mijn duimen blijven draaien voor een innestelingsbloeding! En ik tuur graag met je mee hoor als je weer test. Succes met de dag doorkomen ;)
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  16. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.652
    6.598
    113
    Vrouw
    Die succes wensen heb ik hard nodig geloof ik :oops: Net was m’n urine donkerder dus natúúrlijk weer een testje er tegenaan gegooid. Ik zie hierop een duidelijkere tuurstreep. En gezien je aanbod; wil je mee turen? ;) Kan zijn dat er niets van overblijft na het uploaden, maar toch ben ik erg benieuwd of je verschil ziet!

    IMG_0888.jpeg
     
    Mopsje23 en Basilicum vinden dit leuk.
  17. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.833
    2.658
    113
    Vrouw
    Stuk duidelijker zelfs!! Oooo wat spannend!!
    Wat is de gevoeligheid van deze testen? En Gonasi er niet uitgetest toch?
     
  18. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.652
    6.598
    113
    Vrouw
    Oké, fijn, ik ben niet gek :D Hele gevoelige; 10 mIU. Nee, niet eruit getest, test nu voor de eerste keer. Ik geloof niet dat dit nog echt heel positief kan worden hoor, maar toch weer dat sprankje hoop hè :oops:
     
  19. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.833
    2.658
    113
    Vrouw
    Ik vind hem echt duidelijker dan je eerste. Maar, gonasi kan natuurlijk ook nog schommelen. Ik zou hier stiekem wel vertrouwen van krijgen hoor! In principe 'moet' je morgen/ overmorgen een klein lijntje op de 25 hebben. Dus ik zeg op schema :o:
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  20. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.652
    6.598
    113
    Vrouw
    Maar dan het bloedverlies nog.. Het is echt minimaal maar toch zit me dat helemaal niet lekker natuurlijk. We zullen zien, het is toch afwachten. Vanavond maar weer eens testen.
     

Deel Deze Pagina