Net een plaatje in mijn vorige bericht erbij gedaan. Tussen 5-8 dagen na tp moet het echt wel zichtbaar zijn voor een vitale zwangerschap
Ohh ik zie nu dat ik in de avond op 9 dpo pas oploop begon te zien bij m’n vorige zwangerschap. Op 10 dpo pas echt een duidelijkere test. Op 9 dpo zag hij er toen nagenoeg hetzelfde uit als vandaag. Geeft toch weer hoop
Aah okee. Ik heb een wat trekkend gevoel rechts onderin maar het doet geen pijn. Misschien wil ik te graag iets voelen.
Terugplaatsing ♡ Palmpje - 38 jaar - 4e kindje ☆ ♡ Basilicum - 33 jaar - 2e kindje ♡ Kimste - 29 jaar - 1e kindje ♡ MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje Afspraken Kimste - 25 februari - terugplaatsing Loulou22 - 29 februari - terugplaatsing Testdatum Palmpje - 4 maart Basilicum - 4 maart Kimste - 7 maart MamaMan0n - 2 maart Loulou12 - 12 maart
Hier dus 5 dagen na tp en negatief getest. Wel met lichte urine, beetje lastig ook want ik kan op dit moment niet met ochtendurine testen want ik zit in de nachtdiensten. En daar drink ik dus liters cappucino hahaha. Ondanks dat wel al een beetje de hoop verloren al. Voel me er voor de eerste keer echt rot over ondanks dat ik weet dat het echt wel nog kan komen....maar in mijn hart ben ik al bezig met tp nr 4
Ik twijfel. Ergens wil overslaan omdat ik weer uit de nacht kom dus nooit de geconcentreerde urine kan krijgen dan als je een hele nacht slaapt.
Hoe is het hier met iedereen op t wachtbankje? Ik ben om half vijf per ongeluk naar de wc geweest . Dus probeer het nog even zo lang mogelijk op te houden.
Hier is het echt game over denk ik. Heb echt geen vertrouwen meer. Het blijft bij hetzelfde tuurlijntje. Ik ga er ook vanuit dat het nog steeds Gonasi is. Er had anders echt wel oploop moeten zijn inmiddels
He bah! Maar jij had donderdag de tp toch? Dan ben je nog steeds best vroeg hoor. Ik blijf eigenwijs toch nog eventjes door duimen. Maar snap je gevoel wel hoor. Dikke knuffel!
De verpleegkundige gaat overleggen met de arts. Ik wordt vandaag teruggebeld. Ben alleen vergeten te vragen of ik nog moet doorgaan met de Utrogestan..