Hoi Meiden, Mijn vriend en ik zitten al een tijdje in de MMM, wij zijn vorige week zaterdag gestart met progynova. Morgen hebben wij de echo om te zien hoe het bms ervoor staat en hopelijk volgende week een terugplaatsing! Dit gaat om mijn laatste cryo, hoe zit het met jullie?
Hoi! Hoi! Ik loop nu een weekje na jou...afgelopen woensdag gestart met de progynova en 14 februari de echo. En dan wachten op het telefoontje wanneer de terugplaatsing is. Dit wordt onze tweede cryoplaatsing... hoeveel heb jij er tot nu toe gehad?
Hi! Wat spannend he! ik kan niet wachten tot morgen helaas is het pas in de middag... haha Inmiddels hebben wij 8 tp`s gehad, natuurlijk 2 verse en 6 cryo`s. Begin sep. was het eindelijk raak na de eerste keer progynova te hebben gebruikt. Helaas is dit na een paar weken uitgelopen op een mk. Na even rust en een behandeling zijn we er nu weer helemaal klaar voor.
het zijn toch weer de momentjes waar je naartoe leeft en het komt nu weer heel dichtbij voor jullie. heftig hoor al zoveel terugplaatsingen! Wel fijn dat je zoveel cryo's hebt gehad in deze ronde! Heel veel succes in deze nieuwe ronde. Laat je morgen weten hoe je echo is gegaan?
Ja gelukkig wel. Na de verse terugplaatsing waren er 5 ingevroren. We hebben er nu nog 4 cryo's over. Heel fijn deze extra kansen!
Ik heb afgelopen vrijdag een tp gehad van onze enige cryo. Zelfs na ontdooien nog beter geworden bij terugplaatsen dag 5 embryo 4aa kwaliteit. Nu zit ik op wd 3.....
Ooeh helemaal spannend! Via pregnyl of via net als wij met progynova? Hopen dat het blijft zitten, al een idee wanneer je wil testen?
Ik verwacht volgende week ook me tp morgen eerst me 2e fm dus even afwachten nog! Alleen ik zit in een icsi behandeling.. spannend allemaal!
Lopen jullie toevallig ook bij umcu? Ik ben vandaag begonnen met progynova de 1e x de vorige 4 tp's in natuurlijke cyclus gehad maar geen 1 x raak geweest. Dit word de een na laatste cryo heb er nu dus nog 2 dit word zooo spannend😱 Leuk dat er meerdere zijn rond deze periode een tp kunnen we elkaar een beetje steunen
Ik ook deze ronden met progynova. Aankomende vrijdag hebben wij de echo om te zien hoe het bms ervoor staat. Ben benieuwd en alweer flink zenuwachtig. Nog even een vraagje tussen door... Hebben jullie met de progynova ook zo'n eisprong of menstruatie achtig gevoel? Had hier vandaag behoorlijk last van durf gewoon alweer niet positief te blijven het is zo frustrerend allemaal. Veel succes trouwens aan alle dames hier ik ga zeker voor jullie duimen
Ik loop in dusseldorf. Heb er weinig hoop meer in....gisteren tijdens koken enorm het gevoel dat ik ongesteld moest worden dat was savobds weer geheel weg...nu wat gevoelige botsten maar dat heb ik ook elke maand..... Zal wel niets worden ben ik bang
Veel succes! Hou ons op de hoogte. Van wat ik altijd lees kan je er echt niks over zeggen totdat je echt ongesteld word. Blijf positief en ik zal voor je duimen. Heb je al veel pogingen gehad?
Dank je wel zal ik doen. Nee niet veel pogingen gehad. Mijn dochter was eerste tp verse poging meteen raak. En deze cryo is van de verse tp waar mijn dochter uit ontstaan is. Dit is mijn 1e cryo tp. We hadden ook maar alleen deze cryo
Progynova ben je mee begonnen tijdens menstruatie toch? Miss is het daarvan. Ik vind het zo lastig om in te schatten wanneer ik ermee moet beginnen. Bij mij komt de menstruatie altijd heel lngzaam op gang. Al 3 dagen bruin bloedverlies heel wijnig. Gister dacht k dat t kwam dus heb 2 pilletjes genomen maar nu is het weer rustig:s.
Zondag TP als alles goed gaat. 1 verse terug plaatsing gehad & 2 cryo terugplaatsingen. We hebben nu nog 2 cryo's in de vriezer...
@ liekje23 ja ik loop ook in het umcu. Wat een verhaal he en een nasleep! @ Juffie het kan nog alle kanten op, toen het bij mij raak was dacht ik in eerste instantie ook dat ik ongesteld zou worden. Mijn duimen draaien. Heb jij altijd in Düsseldorf de behandelingen gehad? @ Lisjeee Spannend he, maar komt vast goed en nog een paar in de vriezer is altijd fijn. @ NPS Ik heb bijna alle tp`s in natuurlijke cyclus gehad maar reageerde niet goed op de pregnyl. Doordat mijn cyclus van slag raakte over gegaan op de progynova en de eerste ronde was gelijk raak! Ik ben er zelf erg tevreden over. Heb zelf ook wat ongemakken, snel misselijk en niet lekker in me vel. Een buik die rommelt... M`n vriend vind het niet erg als ik meiden avonden plan is ie even van de hormonen af haha.
Ja weet ik het kan nog alle kanten op zit pas op 4 dagen na de tp..... Ik ben altijd in dusseldorf geweest inderdaad. Wel in Nederland wat onderzoeken gehad maar al gauw genoeg naar dusseldorf gegaan
Ja klopt begon ermee op mijn eerste menstruatie dag zit nu op dag 10. Heb je ook dat je steeds een andere dosis moet innemen vind dat zo onhandig, zeker wanneer ik het druk heb. Dus cyclus dag 1tot 5 progynova 1mg 1 tablet. En 6/8. 2 tab 1mg En nu zit ik dus bij 9/13 2mg en 3 tab. Lijkt me ook geen pretje trouwens dat je de menstruatie niet voelt aankomen.