Terugplaatsing februari, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door miich, 6 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lisje, kan je niet helpen. Echt je gevoel volgen.
    Tp is hier pas aanstaande vrijdag ;)

2. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Lisjeee dankje! Ik begrijp je heel goed.
    Ik zou het zelf ook moeilijk vinden om die keuze te maken.
    1 een vakantie en ff doen en laten wat je wil kan echt lekker zijn. Heb het vaak zat gedaan even ontspannen tussen de behandelingen door.

Wat betreft de alcohol, ik drink nooit tijdens de wachtweken. 1 keer van de zomer 1 glaasje wijn op tijdens een BBQ. Ik denk zelf dat je jou gevoel moet volgen. 1 drankje zal geen kwaad kunnen maar wil je er meer zou wachten misschien slimmer zijn.

3. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Heel begrijpelijk meis, lekker genieten van een wel verdiende vakantie. Aan de ene kant is het wel lekker, op vakantie na een tp heb je genoeg afleiding en lekkere ontspanning. wat betreft alcohol... denk niet dat het kwaad kan. Zelf doe ik het niet. even als rood vlees of alle dingen die je niet mag met een zwangerschap. Ben zelf veel te bang dat als iets mis gaat ik mezelf voor altijd blijf afvragen van: kwam dat door mezelf? maar dat moet ieder voor zich weten. Wat ik geleerd heb is dat ookal is er een innesteling de eerste 3 weken de embryo leeft uit de eizak zelf. (dat heeft een naam maar die weet ik niet weer) Pas daarna krijgt het dingen binnen die je zelf tot je neemt zeg maar. Als ik op dit moment jou was zal ik lekker op vakantie gaan met een met een tp in je buik. en even lekker genieten, zal je goed doen! alleen dat drankje zelf zou ik af slaan. :)

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Misschien is het juist goed om in de wachtweken op vakantie te zijn. Je bent lekker ontspannen en je hebt afleiding. Ik zou alleen wel aan de alcoholvrije cocktails gaan. Ik vind als je zo bewust bezig bent met zwanger worden ook niet dingen moet doen die als zwangere niet mogen.

5. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Bedankt voor jullie reacties meiden!! Ik wacht eerst even af of ik morgen echt ong. Wordt en dan neem ik me besluit 😊😊

6. femmetastic

18 feb 2015
    16
    0
    1
    Hi meiden, ben even mee aan het lezen... ik hoop zo voor iedereen dat het snel gaat lukken. Ik heb mijn eerste tp vorige week zaterdag gehad. Heb afgelopen zondag al getest... eigenwijs natuurlijk... doe ik niet meer want de uitslag was niet zoals ik wilde... Ik heb wel de hele dag door steekjes in mijn buik en dat maakt me zo onzeker en die vervelende utrogestan bolletjes maken mijn humeur er ook niet beter van. Mag niet eerder testen dan aankomend weekend van mezelf.

Ik woon in brabant en dit weekend begint het carnavalsfeest weer. Normaal vind ik dit heel gezellig maar nu heb ik besloten om lekker een weekendje weg te gaan met mijn dochter. We hebben gisteren afscheid genomen van mijn vriend, die is 9 weken weg voor zijn werk :(

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik mag om 1420 uur mijn eskimootje ophalen! :-D

8. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28

Heel veel succes!!!

9. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Kan mijzelf best voorstellen dat dit ongelooflijk zwaar voor je moet zijn de wachtweken zonder je vriend:( ga lekker genieten met je dochter dat weekend de testen komen wel weer. Het is ook verdomd moeilijk soms allemaal

10. femmetastic

18 feb 2015
    16
    0
    1
    Succes!

En dankjewel NPS

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jeujjj succes!

12. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw

Ooh heftig meid om zo lang zonder je vriend te moeten zijn. helemaal nu! sterkte!

13. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    spannend! succes :)

14. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Wd 6 alweer. Gister de hele middag en avond krampjes en steekjes en die omgeving daar een beetje opgezet. Mocht er vanacht dan ook gezellig 4x uit om te plassen :| mn gedacht schieten de hele dag alle kanten op pff... hoop zo dat ik zaterdag positief test.....

15. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Aicirtap wauw top! Ook jij mag strakjes lekker wachten haha.

Xmayx dat klinkt goed hoor! Laat de kwaaltjes maar lekker aanhouden

Femmetastic jeetje ik zou het je niet snel nadoen. Lijkt me een goed plan om er even tussen uit te gaan met je dochter. Is toch ook weer afleiding en natuurlijk qtime met je dochtertje.

Hier vannacht wakker van de krampen in me buik dus t rommelt goed. M'n rug begint ook weer zeer te doen dus laat t maar lekker innestelen. Ik hou me lekker rustig deze week.

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    xmayx, oe klinkt goed... spannend!!
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje moest ik een paar dagen voor de test ook veel vaker plassen en vooral 's nachts. Dat viel echt op omdat ik er normaal nooit uit hoef 's nachts. Bij de vorige vmk had ik trouwens hetzelfde. Ik vind dat echt een heel goed teken dus!

17. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Hier alweer de eerste druppels bloed bij het afvegen ik probeer positief te blijven maar eigenlijk kan ik wel janken....

18. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    oh jeetje.. maar kan innesteling bloed zijn toch?? kan soms ook best veel zijn. wij lopen redelijk gelijk geloof ik he?

19. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik zit nu op wachtdag 7, jij 6 zag ik? Wat grappig. :p

Ja alles is natuurlijk mogelijk alleen bij de vorige terugplaatsing begon het bloeden ook precies na een week dus zit aardig in de stress

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ nps - bah! Ik duim nog ff door!

Embryootje is aan boord. Het ging met 9 cellen de vriezer in en het is nu 12 cellen en was bezig om een klompje te worden :)
    Nu lekker broeden en duimen voor een plakbeeb!

Deel Deze Pagina