Ooo okee nee idd zal wel goed zijn. Ik moet trouwens vanavond beginnen met utrogestan. Dan moet ik 1 x 3 bolletjes doen toch? En morgen dan 3x3. Wanneer heb je tp gehad meid?
Precies Saskia! Hahaha Liekje ik had maandag de tp 😊 maar ergens heb ik er een goed gevoel bij. Vannacht weer lekker aan 't dromen geweest. Ik geloof dat je vanavond 1x 2 balletjes moet gebruiken en vanaf morgen 3x 2 balletjes. Zo was het bij mij en we lopen in het zelfde zkh 😉
Zijn er al mensen die bijna mogen testen? Hoop op positieve resultaten... geeft zelf ook weer hoop....
yeah! Ontdooiing is goed gegaan, straks om 14 uur de terugplaatsing!! Goed idee om een lijstje te maken. mijn testdag hoor ik vanmiddag!
Top druffia succes vanmiddag dat ie mag blijven plakken. Vult iedereen zelf aan, misschien om het overzichtelijker te maken. Wie eerder test haar naam er boven te zetten? Wie later test eronder? Miich test op woensdag 1 maart
Heel veel succes en geluk vanmiddag druffia!! Ik doe uiteraard mee met het lijstje: femmetastic test op maandag 27 feb Miich test op woensdag 1 maart
- ik weet alleen dat ik op cyclus dag 14moest komen voor mijn bms meting, Op cyclus dag 19 was de terugplaatsing zwangerschaptest op cyclus dag 30 of twaalf dagen na ET. Ik gebruik progynova en utrogestan. Toch vanochtend een action test gedaan en deze was negatief. De ovulatie testen blijven wel positieve misschien toch gewoon wat LH? Achja
femmetastic test op maandag 27 feb Nps bloedtest op 27 feb Miich test op woensdag 1 maart Eigenlijk zou mijn bloedtest op de 28ste moeten maar dan ben ik jarig en wil dit mezelf en de eventuele gasten niet aan doen haha
jaaaa geweldig voor je meid!!! Ik ben verder ook een beetje het overzicht kwijt wanneer iedereen mag testen enzz... haha
Thnx allemaal! Hij/Zij zit er in ;D! Dit keer een B-kwaliteit, maar kwaliteit zegt niet alles ben ik inmiddels wel achter. Mijn officiële testdag volgens het ziekenhuis is 7 maart, maar ik wil zaterdag 4 maart de test gaan doen, dan is het 10 dagen naar terugplaatsing van een cryo dag 5. femmetastic test op maandag 27 feb Nps bloedtest op 27 feb Miich test op woensdag 1 maart Druffia test op zaterdag 4 maart
Haha moest wel even lachen 'hij zit erin' haha. Wat fijn meid! Moet ik weer gaan duimen. Die duimen van mij draai overuren tegenwoordig.
Wat ze bedoelde was op welke dag had je de tp. Het is meer de vraag hoe oud was je eitje toen deze is terug geplaatst. Bijvoorbeeld mijne was 5 dagen oud maandag en met gister en vandaag erbij zit ik nu op dpo 7. Snappie?
Terugplaatsing was woensdag 15 februari en hij was 4 dagen oud en een beginnende morula had ik al geplaatst eigenlijk haha maar snap dat het lastig is om terug te vinden hoor zou dus inderdaad op 12 dagen kunnen zijn
femmetastic test op maandag 27 feb Nps bloedtest op 27 feb Miich test op woensdag 1 maart Druffia test op zaterdag 4 maart aicirtap test op dinsdag 7 maart Ik mag volgens mijn schema officieel pas 7 maart testen, dat is 2 weken na de ET. Maar mijn embryootje was bij de ET al 5 dagen oud. Met een normale cyclus zou ik vrijdag 3 maart moeten menstrueren dus misschien waag ik dan al een testje
Xmayx test zaterdag 25 feb femmetastic test op maandag 27 feb Nps bloedtest op 27 feb Miich test op woensdag 1 maart Druffia test op zaterdag 4 maart aicirtap test op dinsdag 7 maart
Word al een mooi lijstje meiden. Voornu ben je de eerste xmayx, al een idee welke kant het op gaat. NPS ja teruglezen is soms echt irritant. We kletsen toch aardig haha. Action test is niet heel gevoelig hoorde ik dus het kan nog alle kanten op. Ik duim gewoon dat de ovulatietesten ook reageren op HCG
Dan inderdaad 12dpo Sorry, kan het soms niet helemaal bijhouden. Ik tel zelf altijd met dpo omdat leeftijd van teruggeplaatste embryo's nogal verschilt. Dpo is gewoon makkelijk en duidelijk dan. Mijn cryo is namelijk 6 dagen oud als die vrijdag terug wordt geplaatst. Zit vandaag dus op 4dpo. Vrijdag positieve ovutest en dan zaterdag eisprong gehad. Morgen gaan ze starten met ontdooien. Zo spannend!