Geen probleem hoor begrijp het heb het zelf ook soms. Morgen ontdooien? Das wel erg spannend inderdaad ben benieuwd!
Haha klopt, ik vind het ook totaal niet erg hoor! Ik hoop inderdaad dat het aan de test ligt doe er morgen stiekem nog een dan zijn die action testen maar op
Oo wat goed! Veel succes meid! Ik zal voor je duimen. Ja ik ben echt stom. Ik heb er 3 ingebracht. Ik zie nu idd 2. Ik had vanmiddag nog nagevraagd moet ik 3x3 zegt ze gewoon ja 😒 Irritant. Zal het erg zijn?:S
nou lieve meiden.... voor mij is deze ronde over Ik red het niet eens om te testen want ben vanochtend ongesteld geworden. Ik was er al bang voor, heel de week rommelende buik en na zoveel jaar proberen om zwanger te worden, ken je je lichaam ondertussen wel. Was ook te mooi om waar te zijn, eerste poging ivf. Ik heb al een potje gehuild en nu probeer ik er maar weer het beste van te maken. Ik besef heel goed dat ik al het voorrecht heb om een prachtige dochter van 6 te hebben omdat hier vele meiden nog ongewenst kinderloos zijn, maar de wens voor een twee kindje is zo groot dat ik het echt nog niet wil opgeven. Maar ja ik ben inmiddels 38 en dat helpt ook niet echt om steeds positief te blijven. Het enige lichtpuntje is wel dat er nog 5 prachtige embryo's in de vriezer liggen en hopelijk gaat het daarmee lukken. Ik hoop van harte dat ik jullie niet meer in de volgende wachtrondes tegen kom. Ik blijf jullie berichten volgen en positieve gedachten naar jullie sturen. Veel liefs van mij x
Ohhh jeetje meid wat ontzettend balen!!! Wat een verdrietig moment. Ik hoop dat er in 1 van de cryo's een prachtig wonder voor jullie bij zit. Knuffel!
Femmetastic ooh nee das echt niet leuk! Had zo gehoopt dat je het mis had. Gooi het er lekker uit, huilen is niet erg. Een wens is een wens of het nou je eerste kindje is of bij wijze van je 4de. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Dankjewel allemaal! Ik ga lekker weekendje weg. Even niets.... Succes jullie nog allemaal. Ik hoop het zo voor jullie!
Ik heb geen idee miich, ik voel niks. Moet alleen erg vaak plassen maarja dat zegt niet perse iets. Heb wel besloten om pas zondag te gaan testen, 1 dag voor nod. Lees bij veel neidan dat ze pas 13/14 dagen na tp mogen. En ik 10.. vraag me af of dat geen foutje ofzo was. T wachten maakt me heel onzeker. Droom oedere nacht dat ik zwangen ben. Ben heel vang voor een negatieve test op 1 of andere manier. Bah.. Hoe is het met de andere meiden???
Nou, ook ik hoef niet meer te testen. Net na het plassen donkerbruine veeg. Gister al migraine, chaggo, net als dat ik altijd jeb rond mebstruatie. Kan wel janken. Volgende ronde nieuwe kans..
O nee xmayx Denk dat 10 dagen na tp wel klopt. Ligt ook echt aan de leeftijd van je cryo. Ik mag ook 10 dagen na tp urinetest. Mijn cryo wordt op 6dpo pas terug geplaatst. Ego, cryo is on board. Een mooie blasto die al klaar is om in te nestelen. Heeft na het ontdooien een goede boost gehad en flink door ontwikkeld. 6-3 bloedtest.
Saskia spannende tijd! wanneer ga jij testen? Ik denk ook dat 10 dagen wel goed doorgegeven is , heb al van een aantal dames gelezen die in Duitsland behandeld worden, standaard na 10 dagen mogen testen. 10 dagen + 5 dagen cryo , zit je op de 15 dagen. Nps bloedtest op 27 feb Miich test op woensdag 1 maart Druffia test op zaterdag 4 maart aicirtap test op dinsdag 7 maart ik voel mij sinds gisteravond helemaal niet lekker en voel veel in mijn buik gebeuren. Heb het idee dat het door die stomme bolletjes komt
Ik test zelf ook op 4-3. Dan zit ik op 14dpo. Ik laat de bloedtest alleen doorgaan bij een positieve urinetest.