Bedankt meiden.. ik wacht het nog heel even af. Mn zus heeft met 1 van haar zwangerschappen t zelfde gehad. Die bloedde gewoon 1.5 dag en paar dagen later toch een positive test! Ben de hoop wel kwijt... maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wacht t weekend even af of het door zet ja of nee..
Hier de action test vanmorgen gedaan bleek de test stuk ofzo... Er kwam zo'n horizontaal lijntje en deze verdween hierna ook weer. Zelf krijg ik wel steeds meer het gevoel dat het misschien niet gelukt zal zijn. Maargoed nog een weekend wachten heb het er zwaar op mijn heupen van
Saskia wat fijn! Nu duimen dat deze lekker blijft plakken! Xmayx wat een positieve instelling. NPS jeetje je houdt het wel spannend! Hier sinds vandaag veel last van misselijkheid met vlagen voel ik het opkomen. Verder wat lichte krampen.
Kruidvat test gekocht en gedaan en deze gaf negatieve aan... Maandag wel de bloedtest doen want dat moet voor het afronden maar kans is er denk ik niet meer
Hier wel goed. Donderdag en vrijdag ochtend wat krampjes en gevoelige borsten. Dat is nu weer over. Borsten voelen nog wel wat anders. En veel plassen sinds gisteren. Dus geen idee. Hihi
Hier wel oke.. Menstruatie is nog niet door gezet. Nog wel wat oud bloed (veegjes dan) na t plassen. Vandaag wel een test gedaan maar negatief. Kijk het weekend even aan of het door zet en anders maandag op NOD nog even. Maar richt me nu eigenlijk al wel op ronde 2.
sterkte meiden, altijd weer zo een teleurstelling als het weer niet gelukt is .... Wij hebben besloten een maand over te slaan, volgende week even heerlijk op vakantie naar Kaapverdie .. even rust even geen ziekenhuis
Klinkt heerlijk lisjeee! Lekker genieten. Wie weet kom je straks zo ontspannen terug dat het deze poging meteen raak is. Ps is je koffer ruim genoeg? Zou er ook wel ff tussen uit willen haha.
Ja genieten gaan we zeker doen haha ja wie weet, nou ik moet al zo veel personen kwijt in me koffer volgends mij hihi ..
@ lisjeee lijkt me heerlijk genieten van je vakantie en de lekkere cocktails en natuurlijk t weer! Ik weet dat ik vroeg ben maar vanmorgen getest hield t niet vol. En we hebben een 2de streepje 😍
Ik zie hem niet Hij staat er vast hoor, want door uploaden wordt de kwaliteit slechter. Je bent nu 11 of 12 dpo? En is de test nu na opdrogen duidelijker? Heeeeeeel voorzichtig gefeliciteerd.
Zit nu op dpo 11.. Ja klopt het was zichtbaar binnen 5 min en binnen 10 min kon je m goed zien. Vind t alleen lastig om op de foto te zetten. Misschien morgen van kv een test doen of dinsdag..
Spannend! 11 dpo is ook nog erg vroeg ja. En dat streepje er binnen 5 minuten stond is een goed teken Nu mooi op gaan lopen!