Dankjewel lisjeee Xmayx indd nou hopen dat deze blijft plakken Nps jammer zeg hopelijk breekt t snel door en kan je er weer tegenaan in een nieuwe ronde, wat natuurlijk voor jullie allemaal geldt waar het deze ronde niet is gelukt
Miich nog getest? Wanneer start je in en kunstmatige cyclus met utro? Ik gebruik het namelijk ook en ben gestart de avond van de ovulatie.
Ja is +- het zelfde als gisteren zal zo ff foto maken. Utrogestan moest ik 6 dagen voor de tp gaan gebruiken en dan pas is in de avond.
Dankje saskia!! Ik heb trouwens echt vanaf k die progynova neem beetje pijnlijke borsten. Hebben jullie dat ook of heb ik dat weer alleen?😜
Ik gebruik alleen utrogestan ter ondersteuning. Ik heb altijd pijnlijke borsten na de eisprong en Utrogestan versterkt dat. Komt door de progesteron. Net als opgeblazen buik en obstipatie bij mij. En moe. Ik baal altijd van die typische zwangerkwaaltjes van de utrogestan. Progynova weet ik niet. Nog nooit gebruikt.
Oo daar kan het ook door komen jaa. Ik heb ook utrogestan inderdaad. Ja vervelens is het. Nu hopen dat het gaat lukken!
@ liekje jeeeej wat super! Moet zeggen dat ik het wel herken van de progynova helaas loop me mobiel de hele tijd vast vandaag en me internet wil niet mee werken dus de foto volgt pas morgen bij het uploaden geeft ie namelijk tot 3 keer toe aan check uw internet verbinding..... grr Hoe gaat het met de rest zijn er meer met kwaaltjes?
Kwaaltjes genoeg, maar die zeggen me niet zoveel Een paar dingen herken ik van de zwangerschap van mijn zoontje, maar kan nog steeds alle kanten op. Ik weet het niet... ik wacht rustig af. Heb ook geen testdrang. Want inmiddels weet ik dat zwanger worden 1 ding is, maar zwanger blijven is een hele belangrijke tweede. Van de 3 positieve testen is dat pas 1x gelukt. Misschien wacht ik wel gewoon tot de bloedtest.
Gisteren nagenoeg geen symptomen meer. En zo gaat het elke keer weer. Een paar dagen veel symptomen en dan een dag niks en dan menstruatie. Al kan dat laatste niet door de medicijnen. Dus vanmorgen getest. Omo wit. Misschien bij daglicht een mega tuurstreepje maar verwacht het niet. Dus heb er een hard hoofd in dat het goed zit. Het is dag 8 na tp. Dus dpo 13. Cryo liep wel dag achter dus het kan dpo 12 zijn. Had vandaag toch wel een tuur streepje verwacht.
Wat vreselijk balen, dit heb ik ook 1.5 jaar gehad om gek van te worden. Je wist precies waar het naartoe zou gaan. Sterkte en succes de volgende keer 🤗
Is niet altijd zo geweest hoor Helaas te vaak een slechte ervaring gehad met vroeg testen. Daardoor juist langer onzekerheid, even blij en dan keihard vallen. Doe mezelf dat niet meer aan.
Aicirtap, wat balen Sterkte! Miich, is de laatste van gisteren of vandaag? Ik ga niet liegen, ik vind ze erg licht... Het kan echt nog alle kanten op en je kunt zomaar opeens een hele goede streep krijgen maar denk dat je ook echt rekening ermee moet houden dat het niet goed afloopt. Sorry, ben erg terughoudend nog.
Die laatste is van vandaag. Ik snap je wel Saskia maar door mijn ervaringen en hoe ze in het echt zijn heb ik er vertrouwen in
Vertrouwen is altijd goed natuurlijk Ik hoop het ook echt voor je, en het kan zeker. Hoop doet leven, en ik hoop met je mee. Wanneer is je bloedtest?
Heb ik niet, doen ze niet standaard in mijn zkh misschien vraag ik deze volgende week wel aan bij de ha