Heeeey dames!! zou ik misschien met jullie mee mogen praten? Ik zit sinds maandag op t wachtbankje voor ons brusje.. Heb afgelopen jaar 2 cryos terug geplaatst gekregen van de poging waar ik mn zoontje van heb gekregen maar helaas geen wondertje.. afgelopen vrijdag de punctie gehad, 14 eicellen. 10 waren er rijp. 8 waren bevrucht.. maar helaas maar 1 voor terug te plaatsen en nog 1 in de vriezer.. Liefs
Welkom altijd gezellig toch om met z'n alle te kletsen. Jammer dat er zoveel zijn afgevallen gelukkig zit er nu 1tje in jou en nog 1 in de vriezer 😁
Waaah!! Gefeliciteerd!! Super! Ik werd gisteren niet lekker.. kortademig enzo. Toch ivf afdeling gebeld en moeten komen. Bloedtest waren de waardes hoger (overstimulatie) Ct scan moeten doen.. uitslag gelukkig goed.. maar moest wel hier blijven in t zkh.. heb infuus en trombose spuitjes.. Ct scan is trouwens zo krap mogelijk gehouden ivm terugplaatsing, traling is niet goed ervoor.. hoop zo dat t geen kwaad kan?! Voel me nu stuk beter iig.. zojuist weer bloed geprikt vor de waardes, dus even afwachten of ik zo naar huis mag..
Jeetje wat spannend Nina! Kwam het ineens opzetten? Was je niet enorm geschrokken, dat je kortademig werd? Kreeg je ook last van je buik? Doe rustig aan, hoop voor je dat je snel naar huis mag!
Ooh balen zeg. Ik heb voor overstimulatie toen 5 dagen in het ziekenhuis gelegen 😭 hoop dat je sbel naar huis mag!
Miich wat super zeg! Wat een fijn gevoel! Ik kon het niet meer tegenhouden en heb vanavond een testje gedaan kruidvat 2v5. Binnen 5 minuten een tuurstreepje...vind een tuurstreepje alleen niet zo'n goed teken 9 dagen na terugplaatsing. Spannend weer zo! Sterkte Nina, hopelijk mag je snel naar huis!
Wat spannend!!!! Vanmorgen een testje gedaan? Mijne liepen heel eerlijk gezegd wel heel langzaam op maar zijn eindelijk goed zichtbaar 😍 hoop dat jij t zelfde gaat meemaken
Onderste is van vandaag. Wat zouden jullie doen nog doortastend tot ie knalt of gewoon volgende week de digitale doen?
Ik denk dat de digitale nu echt wel zwanger gaat aangeven hoor! Je hebt een duidelijk streepje nu. Uit vorige ervaringen test ik 's avonds beter dus ik ga vanavond weer testen.
Heeel duidelijk zwanger toch!! Word steeds duidelijker streepje! Gefeliciteerd!! Ik teste savonds ook beter dan sochtends.. Ik ben weer thuis.. trombose spuitjes mee gekregen.. Hopelijk is t allemaal niet voor niks geweest.. hoewel ik t niet meer kan voor stellen
@ spannend druffia ben benieuwd wel een foto plaatsen he @ nina ze zeggen bij overstimulatie dat 90% zwanger raakt, ik hoop het voor je! Doe lekker rustig aan. Fijn dat je weer thuis bent
@miich. Dat is als je late overstimulatie hebt? Dan komt de overstimulatie van t hcg af die je aanmaakt omdat je al zwanger bent toch? Ik kreeg woensdag last, vrijdag punctie gehad.. hmmzz Tenminste kan er verder niks over vinden.. hoop natuurlijk wel dat je gelijk hebt..
Ik heb vanmiddag mijn allereerste tp ooit gehad via ICSI. Voelt tot nu toe allemaal heel goed! Over 12 dagen testen. Zal nog een lange 1,5 week worden..
@ druffia nee niet leuk! Misschien proberen met ochtend urine? @ Buko wat spannend zeg, duimen draaien