Hadden jullie allemaal last van de bijwerkingen van de utrogestan? En hoe snel kwam dat? Tot nu toe voel ik namelijk echt 0,0?
Helaas 8 dagen na tp, 14 dpo heel in de verte een heel licht tuurstreepje. Die beschouw ik als negatief. Zo ver als de cryo al was kan dat niet meer goedkomen. Helaas poging mislukt.
De dag na de tp begon m'n buik al met rommelen en kreeg ik steken. Vanaf dag 3 of 4 begon ik misselijk te worden. Zeg maar vlagen en die trokken niet weg. Hoe voel jij je nu? @ Saskia wat balen zeg sterkte! Utrogestan gaf bij mij ook weinig klachten m'n boos werden er wat gevoeliger door in het begin verder niets.
Oo oke. Ja ik had de eerste dagen ook wat rommelen in me buik. Maar nu voel ik niks bijzonders. Alleen me borsten zijn echt gevoelig door die utrogestan.
Ik denk dat ik woensdag een test wil doen. Dan ben ik 8 dagen na tp en cryo was van dag 5. Is wel goed toch?
Herkenbaar. Ik blijf mega tuurstreepjs houden. Ik had ze ge upload in een ander topic maar na uploaden blijft er helemaal niks van over. Nu had ik wel een cryo die op dag 5 nog geen morula was. Maar ik had wel een oploop verwacht. Omdat ik aan de lucrin moet wil ik woensdag even hcg laten bepalen in bloed om zeker te weten.
Mijn testen... enkel dag 13 is onder de bank gevallen waar ik niet bijkomen vandaar dat ie mist. Hoop voor jullie meiden dat het snel raak is!
Ja ik wil woensdag testen.. vorige keren werd ik woensdag of donderdag ongesteld.. Bij mn zoontje donderdag middag nog niks.. en toen ik toen teste had ik een knaller.. kwa pregnyl zit ik dan wel safe
Ik dacht bij pregnyl 10000 14 dagen.. Maar ik heb pregnyl 5000 gehad.. dus die moet er na vandaag sws uit zijn..
Vind het vreselijk spannend ja.. pffff! Durf niet meer te hopen en kan t me haast niet voorstellen.. maja t kan maar zo.. bij m'n zoontje wist zeker dat ik 100% zeker dat ik ongesteld zou worden! Tis zo onverspelbaar. Dat de dagen maar om mogen vliegen voor ons allemaal!!