Hey meiden hoe gaat het hier? Ik had even afstand genomen van het forum. Ik merkte dat ik er veel te veel mee bezig was en door even niets meer te lezen heb ik het even helemaal los kunnen laten. Tijd gaat snel, disndag alweer de eerste echo voor poging 2. Dan vrijdag waarschijnlijk weer en dan volgende week als het goed is alweer de tp. Hoop dat ik het deze keer wat beter van me af kan zetten dan de eerste keer!
Hoi dames hoe gaat het hier? Miich ik duim heel erg voor je! Wanneer is je bloedtest?Zijn er meiden die bijna naar de volgende terugplaatsing lopen?
@ buko nee was ik niet, maar had ik wel en is er nog. @ xmayx logisch je wilt t natuurlijk ook zo graag. Als je erover na denkt gaat het wel snel he. Hoop dat je echo goed is en je de week erop de tp hebt. @ NPS ik heb geen bloedtest ze vonden het niet nodig. Ik heb 15 maart al m'n eerste echo. @ Saskia dank je 😁 Verder niet veel veranderd begin wel onwijs moe te worden. De vlagen misselijkheid komen en gaan. As woensdag komt mvm ik test zelf niet meer. Wil eind van de week nog 1 keer de digitale doen en dan hoop ik bij 5.2 een +3 te zien
Jaa, vind het ook nu al lang duren! Zie dat je vier dagen eerder dan ik een verse tp hebt gehad, maar slechts twee dagen eerder officieel mag testen.. Ga je dat volhouden denk je? Merk je iets aan je lijf?
Ik blijf op de kruidvat testen MEGA tuurstreepjes houden, na uploaden blijft er niks van over hier op de pc. De action testen zijn negatief/omo wit. Ik ga woensdag even een bloedtest vragen. Ik moet weer aan de lucrin voor de volgende ivf poging en ik wil het even 100% zeker weten. Ik denk dat ik weer een misnesteling heb gehad. Afspraak bij de gynaecoloog staat al voor 17 maart.
Ik word ook echt gek van de wachtweken. Ik mag eigelijk zondag pas testen. Maar ik krijg elke dag de neiging om een test te doen. Woensdag ben ik 8 dagen na tp dan ga ik wel een test doen. Zelfs dat is moeilijk volhouden.
Ahhh kut airitap! Zou er idd om vragen! Of een echo om zeker te zijn!! Ja wij mogen officieel 14 dagen na tp pas testen.. Ik verwacht woensdag of donderdag mn menstruatie.. dus wil woensdag de eerste test doen! Dan weet ik zeker dat de pregnyl helemaal uit mn lichaam is.. Pff word misselijk van de zenuwen als ik eraan denk! Voel niks en ook weer vanalles.. maar ja dat zegt toch allemaal niks.. kan van utrogestan zijn, zwanger zijn of juist m'n menstruatie die komt?? Pffff wat ellende vind ik t toch haha
Ja eigenlijk weet je gewoon helemaal niks.. als ik ongesteld moet worden krijg ik altijd 's nachts krampen, dat voelt wel heel anders dan dit. Bij mij zijn volgens mij m'n eierstokken ook nog beurs vsn de punctie, dat ik ze daarom voel!? Verwacht je as woe al ongesteld te worden? Pregnyl blijft 14 dagen zichtbaar toch?
Nee pregnyl 5000 blijft 10 dagen zichtbaar.. 10000 14 dagen. Ik heb 5000 gespoten! Klopt van de punctie kun je nog wel even last houden.. Aan mn vorige pogingen te zien moet ik woe of don a.s. ongesteld worden ja.. das 12/13 dagen na punctie Hou t bijna nie meer om morgen al te testen 🙈 maar dat mag niet van mezelf!
Ah zo ok 😊 Het gaat je vast lukken! Die ene stomme rotdag kan er nu ook nog wel bij moet je maar denken 😉 Heb je morgen overdag afleiding?
Mn nichtje komt koffie drinken.. enn savonds wel hapje eten met vrienden! Heb mn agenda behoorlijk vol gepropt extra 😅 en jij??
Slim!! Ik ga een paar uur overwerken en 's avonds naar een vriendin haha. Heb ook geprobeerd iedere dag wel íets te plannen🙈 Maar ik hou mezelf er mee voor de gek hoor, want ben in gedachten toch half ergens anders 😅
Heb er toch maar eens een testje tegen aan gegooid. Een ding weet ik nu zeker: pregnyl is eruit.. zo blanco als wat 😑 Hopelijk ben ik echt nog te vroeg met testen.. dpo 12 (als je punctie dag meerekend??) Maar ben er bang voor
Meiden wat is het zwaar he. Dikke knuffel voor jullie allenaal. Dinsdag of woensdag TP 1.2 en dan die wachtdagen weer in...
Mag ik ook meekletsen? Net de punctie achter de rug en als alles goed gaat vrijdag een tp. Ik zie niets Nina, helaas...