Mooie test Miich! Ik was erg terughoudend zoals je weet... gelukkig ten onrechte. Nu durf ik je wel te feliciteren Het ziet er goed uit! Liekje, dat wil je niet zien Hopelijk is het van de innesteling en zet het niet door. Hoe is het met alle testers van vandaag?
Ik heb geen punctie gehad. Was een cryo tp. Het heeft nog niet doorgezet.. het was ook heeeel lichtroze.. maar elke druppel roze rood of bruin weet ik al het is niet gelukt
Ik heb geen punctie gehad. Was een cryo tp. Het heeft nog niet doorgezet.. het was ook heeeel lichtroze.. maar elke druppel roze rood of bruin weet ik al het is niet gelukt
Wauw, echt een mega knaller is het nu Miich! Dikke proficiat! Probeer er maar zo veel mogelijk van genieten! Ik moet nog tot 8 dagen aftellen tot de testdatum. Het ene moment voel ik uren niks (op gevoelige tepels na, maar dat is sowieso van de utro), dan voel ik weer vanalles. Een beetje borrelen, een vlaagje misselijkheid, een krampje in mijn lies etc. Zou er een hele studie van kunnen maken haha. Over het algemeen voel ik vrij weinig in ieder geval. Ben wel emotioneler en wat pinniger...
Ja gelukkig wel. Maar heb er wel ellende voor gehad hoor. Overstimulatie, horror punctie, 22 eicellen en helaas een ziekenhuis opnamen van 5 dagen. Maar ben zeker blij dat ik sen voorraadje heb. Blijf alleen wel bang voor het ontdooien. 1e intdooing ging er al 1 verlorenm hoop komende keer dat het in 1x lukt. Des te meer pogingen we nog hebben. Ik hoop voor jou een goeie ontdooing en een goeie plakkerd!!
Gefeliciteerd @ lieke! Ik ben definitief van het bankje gevallen. Bloedtest hcg < 0,6. Volgende week vrijdag naar de gynaecoloog. Hopelijk nu uitgebreide onderzoeken en ander protocol mbt medicatie. En dan medio juli voor ivf poging 3. In juli ben ik al 3 jaar actief bezig met mijn kinderwens pff.
@aicirtap o wat vervelend!! Veel sterkte en geef de hoop niet op! @miich dankjewel!! Ik geloofde het echt niet. Dit was de eerste positieve test na 5 tp's 😌 Als ik maandag nog steeds positief test moet ik dan gwn met diak bellen? Voel jij nog wat anders? Ik niett namelijk. Wel nog steeds heele pijnlijke borsten maar krampjrs zijn wel weg.
Wanneer was jou tp ook alweer? Ja ik zou ze gewoon bellen, goed nieuws delen is altijd leuk toch haha. Ik heb met vlagen last van misselijkheid en ben wel wat moeier verder weinig klachten dat maakt mij ook onzeker mja. Ik heb as woensdag de eerste echo
Okee spannends! Ja de eerste 2 weken voel je eigelijk ook niet veel volgens mij. Dus het zit wel goed. We willen nu gewoon zo graag meer bewijs dat het goed zit. Succes met de eerste echo! Heb je die in het diak? Mijn TP was vorige week dinsdag. Officieel zou ik as maandag mogen testen.