Miich, jij hebt ook die 2v5 testen gebruikt he. Zijn ze bij jou nog (veel) doorgekleurd? Of heb je er iets op gesprayd oid om dat te voorkomen?
Bij 2 testen werden ze wat gelig druppel water en t was weg. Moet zeggen dat ik binnen 5 min een streepje zag wel lichtjes duurde alleen erg lang voor deze goed opgedroogd was. Dat schijnt een bekend probleem te zijn hij 2v5
Hier ook af en toe last van de onzekerheid. Heb bewust geen testen meer gehaald maar misschien duik ik dinsdag toch kruidvat in. Al is het alleen maar even die bevestiging. Woensdag echo 😍
Ahh wat goed, Ik heb vorige x meegedaan.. alleen moest ik ze toen steeds voor iemand zn deur zetten straat om de hoek en dag erna de nieuwe halen omdat ze niet in onze straat reden, lag niet op de route.. was echt een gedoe! En vind t zo'n flauwekul! Ga ze als ik morgen positief heb mailen dat ik mee wil doen op de voorwaarden dat ze t bij mij komen halen.. t overviel me toen
Als je mee doet aan moeders voor moeders kan jij als zwangere urine opvangen en daar maken ze pregnyl van . Helaas net een miskraam gekregen. Vanmorgen wat steken en krampen en net begon het bloeden inmiddels het vruchtje verloren 😭
Ook miich wat ontzettend rot!! En zo onverwachts eerlijk gezegd! Jeetje ik krijg er gewoon kippenvel van Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Wat vind ik dat erg voor je miich, je was toch al bijna 6 weken? Sterkte, wat een piep zooi.... Het kan nog buko wees niet getreurd maar ik begrijp dat je graag al wat had willen zien. Hier pas wd 2 ( tellen jullie de dag van de tp mee?)... duurt lang....!
Ja zat nu op 5.4 weken, had m zelf ook niet zien aankomen. Tot gisteren avond onwijs misselijk de hele dag.. morgen bellen en denk dat ze echo van woensdag doorgaat om te zien of het schoon is. En wil een afspraak maken voor m'n 3de ivf om vast te bespreken wil graag mei beginnen
Jaa vervelend zeg😩 Wisten we maar waar het door komt! Daarom kan ik er ook nog niet van genieten.. het kan elk moment fout gaan. Ik vind het echt sneu voor je meid! Nogmaals veel sterkte en een knuffel!! Blijf hoop houden het komt goed!
Och lieve Miich, wat is dit toch ontzettend verdrietig... Heel veel sterkte, helaas weet ik hoe je je voelt...geen woorden kunnen het nu verzachten...nogmaals heel veel sterkte meid Dikke knuffel
Dank jullie wel meiden 🤗 heb de hele tijd huilbuien weet niet echt m'n draai te vinden. Gelukkig kan ik dit keer huilen de vorige keer heb het 1.5 maand geduurd voor het besef binnen kwam. Ondanks dat zullen jullie nog altijd van me horen en ben heel benieuwd naar jullie verhalen! Hoop op een paar mooie zwangerschappen