Dapper hoor Ik durf niet, heb geen zin in tuurstreepjes en die dagen moet ik werken en vrijdag ben ik vrij. Als de test negatief blijkt te zijn dan ben ik liever thuis met m'n verdriet. Volgende week weten we meer.......
Is er iemand van de zwangere dames nie nog niet mee doen aan moeders voor moeders maar wel willen? Zou ik je dan mogen aandragen? Liefs
Nou dames vanmiddag in het zkh geweest. M`n baarmoeder is schoon, ben al echt alles kwijt en bloed al niet meer sinds gisteren. Dus me gevoel zat er niet naast. Best een pittig gesprek, we hebben al bloed laten afnemen voor de chromosomen test, uitslag is pas over 3 maanden bekend. Echt vreselijk lang, ivm de miskraam kunnen ze de andere test pas uitvoeren over 3 maanden daarvan krijgen we de uitslag pas 6 weken later. Ze adviseren wel te wachten mocht er iets uitkomen kunnen we in elk geval dat meenemen in de laatst ivf poging mocht het iets zijn waar ze wat aan kunnen doen. Door de wachttijd word het pas juli / augustus voor we verder kunnen, dit viel wel rauw op me dak. Ga het allemaal even verwerken maar kan wel zeggen dat we de testen gaan doen.
Ach miich wat naar zeg. Wel goed dat ze nu onderzoeken gaan doen maar wat is het wachten lang... snap dat t zo rauw op je dak valt. Het wachten duurd allemaal al zo lang en het vooruit zicht op nog 4 maanden is wel heel ***! Maar misschien geeft het je een beetje rust om alles op een rijtje te zetten en het een en ander te verwerken. Heel veel sterkte meis
Bohhh miich wat klote voor je!! Ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden de komende tijd en natuurlijk heel veel sterkte!
Jeetje Mich, kan me voorstellen dat dat rauw op je dak valt. Best een lange tijd.. Maar kan me voorstellen dat je er wel op wilt wachten. Veel sterkte, hopelijk heb veel afleiding de komende periode.
Voelt een beetje dubbel om het er zo in te gooien na Mich haar heftige berichtje, maar vandaag was mijn officiële testdag. Heb er twee gedaan (testje gister was iets lichter dan die van maandag; STRESSSS!!!), maar nu zijn ze allebei echt duidelijk. Behoorlijk wat 'klachtjes' ook, voelt goed. Dat ons hummeltje maar lekker blijft zitten! ❤
Hoi Suze, ff vraagje. Je zei gisteren dat je acupunctuur gaat doen om de innesteling te bevorderen. Ik dacht dat de innesteling al geweest zou moeten zijn. Ik dacht dat de innesteling op dag 6 plaatsvind en omdat onze cryo's op de dag van tp 5 dagen oud zijn (iig de mijne) zou de innesteling op zaterdag of zondag moeten plaatsvinden. Of zie ik dat verkeerd?
Buko gefeliciteerd!! Mijn 12 cellige cryo is doorgedeeld naar 16 cellig en is vandaag terug geplaatst. Het wachten kan weer beginnen!!
Dankje. Ja er werd gezegt dat dat zeker goed is. Vooral ook omdattie actief heeft door gedeeld ook altijd goed. Nu noet het van binnen nog verder gaan delen. Maar in principe vonden ze mn 10 cellige van vorige keer ook gewoon goed. Maar denk dat het niet heel veel uit maakt. De innestel kans is maar 20% en je kan met een 7 cellige ook zwanger worden. En een blasto word ook niet iedereen zwanger van. Dus gewoon mazzel hebben en 1 op de 5 is raak om maar zo te zeggen.
Ja je hoopt toch dat 'ie met zijn/haar 16 cellen extra sterk is hè.. Ik heb een verse tp gehad van een 'gewoon' 8 cellige
Ja dat hoop ik zeker. Heb even gegoogled naar dingen die evt de innesteling bevorderen. (Is niet bewezen dat het werkt maar baat t niet dan schaadt t niet) visolie omega3 en granaatappelsap voor een betere doorbloeding. Mezelf warm houden, zorgen dat voeten goed warm blijven en geen kiude dingen eten zoals ijs etc/ geen tropisch fruit. Ach alle beetjes helpen denk ik dan maar. Zijn er meer mensen die wat dingen hebben geprobeerd?
Normaal deed ik dat ook.. cryo terugplaatsingen ook geen ijs gegeten.. maar dit x allemaal niet gedaan Slaap tegenwoordig wel met sokken (kouwkleun) Ik probeerde wel geen of max 1 kop koffie te drinken en geen cola (nu nog steeds trouwens)
Oke, ik drink zoiezo maar 2 en hooguit 3 koffie per dag. Heb er echt 1 a 2 nodig anders krijg ik echt migraine Eerste cryo tp ook niks gedaan want had ook geen idee. Maar denk nu toch van ja als den beter doorbloeding een klein beetje kan helpen doe ik het graag. Kan helaas toch niks ander doen dan afwachten. Oja, handje walnoten iedere dag doe ik ook, net als een half uur lopen. Heb ik gister avond meteen maar gedaan. Toch mooi weer gelhkkig en dat is altijd goed haha
Drink voor het eerst nu granaatappelsap, onder het mom van baat het niet dat schaad t niet en het is hoe dan ook gezond. Als ik straks een positieve test heb, dan zweer ik bij granaatappelsap