Vreselijk dat wachten!! Ik heb 3 testen in huis maar ik durf nog niet want ik heb sinds gisteravond al buikkrampen en last van misselijkheid en hoofdpijn(
Ik had maandag last van menstruatie krampen....dat wad savonds weg en de rest van de week ook niet meer gevoeld. Nu heb ik dat ook weer menstruatie achtige gevoel en beetje branderig zeg maar. Mijn borsten zijn ook gevoelig maar dat heb ik altijd na mijn ei.... Kan dus vanalles zijn al denk ik zelf eerder menstruatie dan zwanger want dat kan ik me bijna niet meer voorstellen...
Ik ben dus zojuist gek geweest om een test te doen terwijl ik er echt in geloof dat ik had moeten wachten tot maandag. De test was negatief. Ik maak mezelf helemaal gek in mijn hoofd door die krampen en misselijkheid. Ik ga nu gewoon afwachten hoor (al een miljoen keer voorgenomen).
Oh meid wat een spanning ook hè pffff. Ik testen bij wijze van spreken het liefste elk uur wel.... Ik ga morgenochtend weer een proberen ligt al klaar....
Aah haha heel veel succes meiden! De wachtweken zijn echt een hel! Inmiddels ook al 5 x gehad😳 De 2e x had ik echt zoveel testen gedaan haha. Het beste is proberen vool te houden tot de testdag. Maar dat is heeeeel moeilijk ik weet het. Die bijna 2 weken lijken wel 2 maanden te duren
Mijn predictor early vandaag.... Ik liet m vallen en tot overmaat van ging ik erop staan gelukkig kon ik de strip nog redden. Pfff wat jullie?
Ik zie toch wel een lichte streep dus wie weet ik hoop het voor je!!!! Gelukkige was de strip nog te redden klinkt wel als een stunt die mij ook zou overkomen haha
Het is gewoon erg moeilijk hoor, dat wachten. Neem het jezelf niet te veel kwalijk. Lekker veel afleiding proberen te zoeken en je mag best wel een beetje lief voor jezelf zijn, trakteer jezelf bijv op die lekkere chocolade reep of een kapper bezoekje iets waar je weer even blij van wordt. Ik wens je erg veel succes en nog niet opgeven hoor hoe moeilijk dat ook soms is! Even een digitale knuffel
Inderdaad een lichte streep, spannend! Ik wacht altijd tot 14dpo. Vorige keer hield ik dat niet vol omdat ik gewoon zeker wist dat ik zwanger was. Ik voelde het overduidelijk. Ik testte 12dpo positief maar dat ging dus wel mis. 15dpo wel duidelijker maar niet heel veel donkerder. En de bloedtest was toen ook niet hoog genoeg. Weekje later ging het mis. Door het vroeg testen vond ik het erg lang duren en voelde zoveel spanning. Ik ga nu weer wachten tot 14dpo. Het is heel persoonlijk. Doen waar jij je goed bij voelt.
Predictor digitaal net met man samen gedaan kan 5 dagen voor eerste dag gemiste ongi maar die zegt NO terwijl streepje nog steeds op de test staat van early 6 dagen voor nod....tja
Is nog vroeg maar normaal gesproken moet je het wel al goed kunnen zien op de test. Tenzij de innesteling later is geweest, wat bij een cryo nog wel eens voorkomt.
Ik heb de test ff gesloopt ik weet dat dat niet mag en verder niet betrouwbaar is of zo maar ik dacht eens ff kijken. Net zoals bij de cb ovulatie testen ook streepjes komen die je niet af mag lezen maar wel kloppen haha. En ja hoor ik zie een lijntje lichter dan op de 6 dagen voor nod van vanmorgen maar wel een lijntje en ik weet dat die niet betrouwbaar is was ff nieuwsgierig. Ik heb geen idee hoe dat zit en of cryo later kan nestelen....Waarom kan dat bij een cryo?
Kan sowieso maar bij een cryo hoor je dat weleens vaker. Dat ze net iets langer rond zweven Het is een kwestie van wachten en blijven testen. Hoop dat streep donkerder wordt en goed op gaat lopen.