Bedankt meiden. De eerste 2 dagen had ik idd genoeg afleiding. Gister was een 'bank hang dag' met manlief. Dat ga ik vandaag maar even anders doen 😂 @boekenwurm jeetje zeg wat balen voor je! Sterkte en succes!
@ boekenwurm wat vreselijk kut zeg knuffel! @ xmayx ik probeer altijd te lezen of lekker doelloos seriekijken of ga wat meer met vriendinnen afspreken die weten van onze situatie.. ze kijken dan niet zo raar op als je niet drinkt haha. Hier begin t wel spannend te worden morgen tussen 10 en 12 hoor ik of t ontdooien bij ons goed is gegaan. En als t goed is de tp smiddags.
@ boekenwurm - he balen zeg! Bah weer opnieuw de molen in! @ mich - succes morgen! ik mag dinsdag nagelbijten. Maar ik weet dat hij maandag al uit de vriezer gehaald wordt, dus ben zo bang dat ik morgen al gebeld wordt mw het is niet goed.
O wat erg. Dit vind ik echt ongelooflijk kut voor je! Ik hoop zo erg voor je dat de volgende poging succesvol zal zijn.
Boekenwurm sterkte! zo verschrikkelijk dat het niet goed ontdooit is. Knap dat je gelijk weer voor een nieuwe ronde gaat! Als mijn cryo's op zijn, dan moet ik echt pauzeren. Vind het allemaal zo zwaar. Heel veel succes Miich! hopelijk gaat alles goed! Ik krijg woensdag de terugplaatsing als alles goed gaat!
@mich succes vandaag! Hoop op een goed telefoontje. Hier alweer WD5, zijn op de helft.. voel nog helemaal niks. Maarja... dat zegt niks natuurlijk..
Ah fijn, super miich! Ik had vandaag de eerste fm na 7 dagen stimuleren met bemfola. Allebei de kanten zitten nu 6 eitjes die zo'n 9mm zijn. Dacht zelf dat ze wel heel klein waren, maar volgens dokter heel gemiddeld allemaal. Zowel qua aantal als qua grootte. Maar wordt geen terugplaatsing meer in februari vermoed ik Vrijdag terug voor een tweede fm. Hopelijk kunnen ze dan al iets vertellen over de punctie. Ergens volgende week neem ik aan? Is een verse tp ook 5/6 dagen later?
O super mich! Ik heb aan je gedacht! Mijn eskimootje wordt vandaag uit de vriezer gehaald. Spannend! Ben nu al nerveus haha.
@ buko spannend zeg, ziet er goed uit en een mooi aantal! Ben benieuwd vrijdag. @ aicirtap laten we duimen voor goed nieuws! Op de tp voor morgen. Mijn eskimotje was een blasocist 😀 heel blij mee en het zit nu lekker warm op z'n plek hihi. Vandaag wel een gemengde dag. Vanmorgen is er een familielid overleden en smiddags ga ik na het zkh voor een tp. Emoties vliegen alle kanten op..
Miich, wat fijn van mooie blasto in je buik. Maar wat naar van het overlijden van een familielid. Gecondoleerd en sterkte! Buko, tp ligt aan het beleid van het ziekenhuis. Hier tp op dag 5 in geval van vers en dag 6 in geval van cryo.
Hmz das minder. Dubbele dag. Misschien kan je het zo zien dat hij/zij een plaatsje vrij maakt voor jouw kindje.
@ Miich, ja nog steeds heel licht positief.. ze lopen eerder af dan op, nu 14 dagen na pregnyl. Komende woensdag verwacht ik ong. te worden. Wat fijn dat je een TP heb gehad, hopen op goed nieuws! en gecondoleerd met het slechte nieuws @ Sas, is alles goed gegaan vrijdag ?!! @ Dunnie succes met de wachtdagen, dat ze maar snel voorbij mogen zijn @Xmaxy zoo moeilijk he die wachtdagen, probeer een beetje afleiding te zoeken @Boekenwurm wat erg voor je meid, weet helaas wat je doormaakt.. @Druffia, wat jammer zeg .. ik zelf ga ook even pauzeren, we gaan heerlijk even op vakantie en ga geen rekening houden met weer een evt TP.. even niks en genieten. @aicirtap, ik ga duimen voor je morgen meid!!
ik weet zelf even niet meer wat ik moet doen ... we hebben nog 1 cryo in de vriezer, nu gaan we binnenkort een weekje naar de zon. Of ik moet een maand overslaan wat ik eigenlijk niet wil, of we gaan een dag na de TP op vakantie. Nu vraag ik me af, is het heel erg als je na de TP alcohol drinkt, normaal doe ik het tijdens me wachtweken. Op vakantie vindt ik het toch wel erg gezellig om heerlijk op het strand een drankje te drinken, ben geen verslaafde hoor maar bij me vakantie hoort het er toch wel bij ... Toch maar weer een maand overslaan? ik wil eigenlijk zo snel mogelijk me laatste cryo laten ontdooien en als het moet beginnen aan ICSI 2.0 ... Begrijpen jullie me nog ?!