Terugplaatsing gehad in een natuurlijke cycles..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door HOOPVOLL, 27 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HOOPVOLL

HOOPVOLL Lid

30 mrt 2023
    10
    1
    3
    Vrouw
    #1 HOOPVOLL, 27 mei 2024
    Laatst bewerkt: 27 mei 2024
    Dag mensen,

Ik heb een Terugplaatsing op 24 mei gehad in een natuurlijke cycles. Alleen ovitrelle gebruikt op 17 mei. Als ik naar mijn agenda kijk dan moet ik morgen ongesteld worden. Maar mijn vraag is, stel dat de blasto niet is blijven plakken, word ik dan morgen gewoon ongesteld? Had op zaterdag en zondag steken links in me baarmoeder en vanaf vandaag hele erge rugpijn en menstruatie gevoel..

2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Helaas zal alleen tijd het leren ;). Sommige dames worden gewoon ongesteld op de normale datum, andere wat later vanwege de hcg trigger.
    Zelf werd ik altijd gewoon ongesteld op de normale datum. Wel heel spannend hoor! Hopelijk blijft het bloed weg en heb je eind van de week een mooie test in handen!

3. HOOPVOLL

HOOPVOLL Lid

30 mrt 2023
    10
    1
    3
    Vrouw
    pff echt heel moeilijk dit, de wachtweken zijn zwaar! Ik voel nu helemaal niks meer, hoop dat het goed zit dit keer

4. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Ik snap je helemaal! Je zou morgen & overmorgen al een poging kunnen doen. Als hij oploopt, is het eigen hcg! Sterkte met wachten, die dagen duren echt eindeloos.... Laat je het weten? Ik ga voor je duimen!

5. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw
    Hee, ik heb in november een terugplaatsing gehad in natuurlijke cyclus. Voor mij was de kans op ongesteld zo'n ding in mijn hoofd dat ik op 14 dpo gewoon getest hebt. Ik wilde gewoon weten wat ik kon verwachten. Ik testen toen Positief! Dus weet niet of ik anders gewoon ongesteld was geworden, maar met de IUI werd ik altijd wel gewoon rond de 14 a 15 DPO ongesteld. Dus zou vooral zeggen doe wat goed voor je voelt, je zou als je zwanger bent nu gewoon positief resultaat verwachten, en als je niet wil testen zorg gewoon dat je voor de zekerheid wat meeneemt ben je gewoon voorbereid!

6. HOOPVOLL

HOOPVOLL Lid

30 mrt 2023
    10
    1
    3
    Vrouw

Ik durf niet te testen, heb zovaak negatief getest. Ik ga proberen tot vrijdag te wachten en dan een poging te wagen als ik nog niks zie in mn inlegkruis..

7. HOOPVOLL

HOOPVOLL Lid

30 mrt 2023
    10
    1
    3
    Vrouw
    Ik durf niet te testen, heb zovaak negatief getest. Ik ga proberen tot vrijdag te wachten en dan een poging te wagen als ik nog niks zie in mn inlegkruis..

klopt het dat je sinds 2021 bezig bent? Pff wat zal je het wel niet moeilijk hebben gehad. Tis ook echt een van me grote angsten dat ik jaren bezig zal zijn

8. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw
    Heel begrijpelijk hoor dat je niet durft te testen. Ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat er niets komt, behalve een positieve test over een paar dagen!!

Ja we zijn inderdaag zo'n 2.5 jaar bezig geweest. Nu komende dagen is de dag dat ik 3 jaar geleden stopte met mijn pil. Maar gelukkig nu dus in verwachting ban onze kleine meid! Nog maar 2 maandjes en dan is ze er! Ik heb vooral geleerd door te zetten en voel me daardoor ook heel sterk (ook nu voor de aankomende bevalling). Dus het was zeker moeilijk en zwaar, maar laat vooral al je emoties er zijn als het nodig is! Voor ons is de zon gaan schijnen en dat komt voor jullie ook wel!! (En dat het maar snel mag zijn!!)

9. HOOPVOLL

HOOPVOLL Lid

30 mrt 2023
    10
    1
    3
    Vrouw
    Ik zit er nog maar net in (2e terugplaatsing) en ervaar dit al als heel zwaar. Ik geloof best dat je hier sterker uit komt. Je geduld, verdriet en angst is beloond met een kleine meid! Geniet van je zwangerschap en hopelijk zal je een makkelijke bevalling krijgen!

Ik heb nu wel echt last van me onderrug en ook krampen.. ben echt bang dat dit niet goed zit pff

Frasseke vindt dit leuk.
  10. HOOPVOLL

HOOPVOLL Lid

30 mrt 2023
    10
    1
    3
    Vrouw
    Heb net een test gedaan, helemaal niks te zien :(

11. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend rot voor je! Je bent nog wel redelijk vroeg met 6 dagen na de tp, dus het kan nog. Maar ik snap dat je een streepje had willen zien. En eerlijk is eerlijk, volgens mij testen de meesten wel positief op 6 dagen na tp als ze zwanger zijn.
    Dus, verwachtingen bijstellen maar de hoop niet opgeven. Wees lief voor jezelf. Dit zijn echt zware dagen ♡

12. HOOPVOLL

HOOPVOLL Lid

30 mrt 2023
    10
    1
    3
    Vrouw
    heb helaas bruine afscheiding dat betekend dat mn menstruatie begint

Deel Deze Pagina