Terugplaatsing juli

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bittersweet, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Lieve meiden,

Helaas ook geen goed nieuws vanochtend een vette nega test gehad. Ben behoorlijk emo, maar probeer niet bij de pakken neer te gaan zitten. We hebben nog 2 kansen dus hopelijk zal er een pakkertje bij gaan zitten.
    Wat is jullie ervarig met terugplaatsing binnen natuurlijk cyclus versus gestimuleerde cyclus. Wat biedt betere resultaten. Ben nl erg aan het twijfelen om het niet te proberen heb zo nu en dan nog wel een 5 weken cyclus, maar een andere keer kan het ook 8 weken zijn.

liefs
    bittersweet

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Meiden,wat ongelovelijk balen zeg!!!
    Geef de moed niet op hoor, ik duim voor de volgende poging!
    Dikke knuffel

3. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Zara,

Geef de moed zeker niet op hoor. Maar zie dat het bij jullie nu echt opschiet. Wanneer gaan jullie naar spanje? Heb je ook dag 3 na punctie terugplaatsing?

liefs
    bs

4. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    o, bittersweet wat balen meis!!
    Zo zie je maar dat gevoel en zwangerschapssymtomen niks zeggen.
    Op naar de volgende poging meis!!

Bij mij kunnen ze niet in eigen cyclus plaatsen aangezien ik helemaal geen cyclus heb (nooit gehad). Ik weet dus niet wat beter is.

Zara: Dank je wel meid!!!
    En jij veel succes in spanje. Ook erg spannend. Ik zal ook voor jou duimen.

5. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Meiden,

Heeft er iemand nog adviezen met betrekking tot volgende poging wat ik aan de arts kan vragen morgen?
    Is het normaal dat je zoveel buikpijn hebt?
    Ben nog wel vandaag voor het laatst met medicatie doorgegaan en dan morgenochtend nog maar testje eraan wagen, maar ja zin heeft het niet volgens mij, want hij zal 100% nega zijn daar ben ik van overtuigd. Is beleid van ziekenhuis om na nega test nog 2 dagen door medicatie en dan nogmaals testen!

6. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    hee bittersweet,

Gaat het weer wat beter meis? Op naar de volgende poging he! Scheelt dat je gelijk door kan als je dat wilt.

Ik zou willen dat ze bij geertgen dat beleid hadden! Dat je na 2 dagen nog een keer moet testen lijkt me eigenlijk wel goed. Heb de laatste keer een erg laag HCG gehalte gehad, dus kan dat je dan pas later positief test. (zou vervelend zijn als je dan stopt met je medicijnen en je dus een zwangerschap afbreekt:$) Ga ik misschien volgende keer maar doen, na 2 dagen weer testen.

Ik heb ook echt last van mijn buik. Krampen en een trekkerig gevoel. Ik denk dat dat hoort, omdat je lijf nu alles eruit gaat gooien wat je had opgebouwd.

Ik zou aan hun vragen wat hun beleid is over het terugplaatsen in je eigen cyclus als dat zo onregelmatig is als bij jou. Op wat voor moment je dan overgaat in een gestimuleerde cyclus. Dat verschilt per ziekenhuis namelijk.
    Verder moet je echt alles vragen wat je wil vragen hoor!! Is echt belangrijk. Desnoods je vragen opschrijven.

7. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Meiden,

Was echt heel heel erg zenuwachtig dit keer. Vanacht heel slecht geslapen en vanochtend geen hap door mijn keel gekregen. Vanaf half 9 dus paraat te wachten op een telefoontje of onze cryo's goed ontdooit zijn. 9 uur nog geen tf. Ze belde om 9:15 met de mededeling dat terugplaatsing doorgaat jippie wat was ik blij zeg en de tranen sprongen in mijn ogen. we hebben in ieder geval na deze poging nog 1 kans over schoot direct door mijn hoofd. We moesten om 14:00 uur aanwezig zijn met een volle blaas. Nou met die blaas kwam het wel goed stond op springen. Had volgens mij best iets minder mogen zijn. Terugplaatsing was echt even pijnlijk die stomme eendenbek ook weer. Ze konden niet goed bij mijn baarmoedermond komen omdat die vrij diep lag uiteindelijk met een langere eendenbek is het gelukt en was de pijn ook weg gelukkig. Er is 1 cryo teruggeplaatst een mooie morula in wording. De andere had het helaas niet overleefd. Wij zijn blij in ieder geval en hopen dat dit de plakker zal zijn over 11 dagen weten wij het. Spannend!!!

xxx
    bittersweet

Meiden hoe gaat het met jullie verder?

Deel Deze Pagina