Haay haay, heb vandaag last van iets benauwdheid en een raar gevoel onder de ribben over de hele buik. Heb de kliniek gebeld en ze gaan het overleggen met de arts. Hoor vanmiddag meer als het goed is. Ja 10! Vandaag bericht gehad dat ze alle 10 mooi doorgegroeid zijn vandaag, morgen weer een update
Vandaag gebeld met de update dat er 8 goede kwaliteit embryo's zijn, 1 twijfel en 1 is afgevallen. Wel ben ik vandaag begonnen met bloedverdunners en nog meer rust houden. Zaterdag tp!
Ik heb een 5e miskraam gekregen. Nu zelfs na een kloppend hartje. 13 juni gehoord dat het hartje was gestopt. 15 juni misoprostol. Deed niks. Daarom 21 juni curretage gehad. 15 juli weer controle bij de gyn. Ik wacht op een hysteroscopie en dan onze laatste blasto van IVF 2.
Heel veel sterkte meid, het is niet niks wat jullie allemaal meegemaakt hebben Wat is een hysterscopie?
ik probeer er maar niet teveel bij stil te staan. Daarnaast heb ik gelukkig 2 geweldige kinderen. Dat helpt heel erg. Een hysteroscopie is een kijkonderzoek in de baarmoeder. 17 juli ga ik 10 dagen op vakantie. Dus even het koppie weer leegmaken en opladen.
Zo is het inderdaad. Lekker genieten van je kinderen en heerlijk genieten van jullie vakantie Waar gaat de reis naar toe? Aah duidelijk! Had het nog niet eerder gehoord. Krijg je dan gelijk de uitslag?
Terugplaatsing ging heel goed alleen zag ze heel veel vocht, dus 4 liter blijven drinken en rust rust rust. Hele dagen Netflix kijken zei ze... nadeel is dat ik niks merk dus het heel moeilijk vind me rustig te houden. Embryo zag er heel goed uit! Maandag word ik gebeld hoeveel er ingevroren zijn
Mooi embryo idd! Denk een 4AA Ja je moet echt oppassen hoor. Als je je ziek voelt de komende dagen moet je meteen bellen. Hopelijk heb je nog veel series om te kijken
Is dat goed? Ik vond het raar om te doen dat er wat uit komt Ik doe heel rustig aan! Zodra ik me even niet goed voel bel ik gelijk. Hahahaha helaas niet Ben al films en alles opnieuw aan het kijken, kan me helaas niet goed vermaken in huis dus dit is echt straf voor mij maar voor een goed doel
De kliniek gaf net aan per mail dat er 4 cryo's zijn En dat er een Hatching blastocyst is terug geplaatst
Ja top! Je zag m idd al uit z'n schilletje komen. Hopelijk blijft deze zitten en anders één van de cryo's!
Ik ben gisteren op de dag dat ik al verwacht had ongesteld geworden. Ik heb net naar Hengelo gemaild dat ik een echo wil laten inplannen voor volgende week dinsdag. Ineens gaat het weer super snel! Ik ben gisteren ook met mn prednison begonnen en morgen komt m'n nieuwe lading medicatie binnen. Zo spannend dit.. pff.
Daar gaan we voor Perfect op tijd dus. Het komt nu dicht in de buurt allemaal! Spannend!! Mijn duimen draaien non stop voor je! Wat doet prednison? Ik ken het alleen als je een longontsteking hebt maar verder.
Mogelijk is m'n immuunsysteem te sterk en worden daardoor de embryo's afgestoten.. dus daarom heb ik prednison voorgeschreven gekregen in de hoop dat m'n lijf het embryo accepteert. De vorige ronde had ik 5 mg en nu start ik met 10 mg. Als ik zwanger blijk te zijn moet ik zelfs opbouwen naar 20 mg. De vorige keer was ik al wel best moe met 5 mg dus ik ben benieuwd wat die 10 mg nu gaan doen
Wauw wat bijzonder! Hopelijk werkt 10 mg super goed deze keer Gatver dat is een vervelende bijwerking om te hebben Hopelijk valt het met de 10 mg mee en straks met de 20 helemaal natuuelijk.
Ik krijg ook 2 soorten progesteron dus dat zal ook wel pittig worden. Ik voorspel dat ik enorm gaar ben de komende weken maar het is voor een goed doel natuurlijk! Gebruik jij ook progesteron?
Oké! Ik vond utro niet zo'n chill middel en met mn adhd hoofd ging 3x daags utro innemen niet altijd goed haha. Tegenwoordig zet ik overal wekkers voor