Ik vind het ook een hele moeilijke beslissing. Bij ons mag je nog wel zelf kiezen. Zondag is het zover en moeten we een keuze maken, of net daarvoor eigenlijk, maar ik vind het zo ingewikkeld. Ik neig toch nog wel naar 2 maar dat is meer een gevoel. Help!?
Pff is idd lastig meid. Heb je al advies aan je artsen gevraagd? Mijn gevoel zou idd ook voor 2 gaan, maar als je bovenstaande teksten leest, is voor 1 natuurlijk ook wel wat te zeggen. Je hebt hier helemaal niks aan...pff Wil alleen even laten weten dat ik aan je denk en hoop dat de artsen je kunnen helpen bij het nemen van een beslissing! Zet 'm op!
He Lenneke...ik vind het apart dat arsten je zo aan je lot overlaten (misschien voelen jullie dat helemaal niet zo hoor) maar ik zou toch zeggen dat een goede begeleiding hierin niet verkeerd zou zijn. Ik wens je succes met je beslissing! Liefs Elmo
Ik hoop tegen die tijd als ik een keus maken moet dat ik goed begeleid wordt dan. Mijn gevoel heeft mij al weken getroost dat er gewoon strakkies 2 terug geplaatst worden en beiden goed groeien en zo heb ik er gelijk 2 en is ikke klaar. Met deze gedachte heb ik mij kunnen troosten, dit had ik ffkes nodig om aan het idee te kunnen gaan wennen. Nu zie ik de risico`s erbij en vertrouw strakkies mocht ik zover komen op de deskundigheid van de artsen of het verstandig is ja of nee. liek.
Ik zou het zelf liever twee keer met 1 meemaken... Ik zou zo bang zijn dat ik niet volop kan genieten van mijn zwangerschap en kraamtijd + tijd erna. Twee zijn er veel Het is allemaal nieuw...en dan meteen 2. Heb je net even de aandacht voor de 1, zet de ander het op het schreeuwen...hihihihi Misschien ben ik neurotisch hoor...maar zou zo vreselijk bang zijn dat ik de leuke zwijmeldingen zou missen met twee. Ken genoeg meiden met twins en tuurlijk overleef je het wel maar ik vraag me gewoon af of IK ervan zou kunnen GENIETEN. Genieten in de zin van kersverse mame en pasgeborene. Zijn jullie hier helemaal niet bang voor dan? Ben ik dan weer zo'n apart typje ?
Ik snap wat je bedoeld Elmo, bang om niet optimaal te kunnen genieten van het feit dat je een kindje hebt. Logisch alle moeite die je hebt moeten doen wil je er volop van genieten. Ik heb zelf geen idee hoe het zal moeten maar ik vertrouw er op dat je , je weg wel vind als je er niet een maar 2 zal hebben. Ik ben er niet bang voor, het lijkt mij geweldig. ben alleen beetje bang voor de euries die minder binnenkomen er er nog sneller uitvliegen...(omdat ik minder wil werken dan ) Maar de tijd zal het wijzen en leren. en uiteraard zie ik het ook liever normaal 1 tegelijk. maar ikzelf ben bijna 34 dus dat gaat ook meetellen bij mij.
Ben er ook van overtuigd dat het wel goedkomt hoor...dat bedoel ik ook met het feit dat ik er een aantal "ken" met twins...maar het lijkt me zo niet het toppunt van genieten Tuurlijk, liever 2 gaan geen! Daar teken in absoluut voor.
Ik herken ook heel goed wat je bedoelt hoor Elmo, zo was in het begin altijd mijn gevoel....2 terug laten plaatsen, maar nu ik er serieuzer over nadenk neig ik toch steeds meer naar 1. Nouja, moeten natuurlijk eerst maar eens zien hoever we komen. Ik zou het overigens niet voelen als aan mijn lot overlaten, als je zelf de keus kan maken tussen 1 of 2. Maar tot nu toe heb ik wel een groot gemis aan info ervaren via mijn arts. Misschien komt dat nog in januari als we daadwerkelijk gaan beginnen, maar heb nu al heel veel nieuws op internet gezocht en ervaringen van anderen gehoord. Ondanks dat mijn gevoel zegt dat wij beter voor 1 kunnen gaan, boezemt me dit ook wel angst in. Kijk ....ook mijn leeftijd ....wat als het nu niet lukt....ik zal op zijn minst ook 34 zijn voor ik moeder zal worden. Het feit dat je zelf die keuze mág maken brengt dit ook met zich mee. Dus het feit dat je misschien geen keuze hebt en dat dit voor je beslist wordt brengt toch ook wel de nodige rust mee. Lenneke heel veel succes met het nemen van jullie keuze....ga heel hard voor je duimen dat het hoe dan ook resulteren mag in een zwangerschap! Heel veel succes met de punctie, denk aan je.